Sundbo Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Hei. Jeg har litt problemer med å formatere pcn min, jeg skal slette alt jeg har å deretter instalere xp igjen. Men problemet er at tastaturet mitt ikke fungerer under oppstart så når det kommer melding at jeg skal trykke en tast for å komme in på cd rom under oppstart så fungerer ikke det. er det en annen måte for å slette alt på pcn samt instalere xp igjen? Takker for alle svar! Endret 9. oktober 2010 av Hårek Forandret emnetittel til noe mer beskrivende Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Gammel hovedkort? I BIOS skal du finne et "USB" funsjon som tillater bruk at USB tastatur under oppstart. Problemet er at du klarer ikke komme inn der med mindre du har et PS/2 tastatur, siden det er disse som er satt som default i eldre hovedkort modeller. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Tror du må slå på "usb legacy" (eller lignende navn) i bios for å få usb tastatur til å virke, går ut ifra at du har usb tastatur. Lenke til kommentar
Sundbo Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Fikk det til! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå