Drittlei Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hei! Har akkurat kjøpt meg en ny Asus U35Jc fra komplett. Endelig en ny pc som virker tenkte jeg.. Men når jeg setter i strømmen for å lade vil den ikke lade. Det står at den er koblet til strøm og at den lader, men batterinivået forblir på 19%!! Er det noen som har hatt noen lignenede problemer? Er det en knapp som ikke jeg skjønner at må trykkes på eller må pcen sendes inn igjen?? Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 På våre Dell maskiner har årsaken vært feil på powersupply. Blir noe feil med kabelen etter hvert så de slutter å lade selv om de gir nok strøm til maskina. Ta kontakt med Komplett, regner med at de vil være ganske behjelpelige da alternativet er å få maskina i retur. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Prøv å kjør den som DOA når du tar kontakt med Komplett. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Sjekk at det ikke er plastbeskyttelse på kontaktene på batteriet. 19% ladet ligner veldig på ladning ved leveranse. Og kontakter på batteriet/batterieplass i pc kab være beskyttet av plast for å unngå utladning i transport/lagring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå