Tortuga Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg Forza 3 gjennom Biit.no, men siden siden er basert på amazon.co.uk så kan det jo bli surr med sonene. Så jeg lurte på om noen vet Xbox 360 spill fra Biit.no kan spilles på en norsk konsoll. Takk! Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg Forza 3 gjennom Biit.no, men siden siden er basert på amazon.co.uk så kan det jo bli surr med sonene. Så jeg lurte på om noen vet Xbox 360 spill fra Biit.no kan spilles på en norsk konsoll. Takk! Det må du vel nesten bare se på? Pal spill skal funke greit Lenke til kommentar
nipton Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 jaa alle spill fra europa funker på norske xbox konsoller. Alle er pal. samme som i norge. Kjøp kjøp Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 den sida fungerer slik at jeg betaler biit.no og de ordner resten ikke sant? Lenke til kommentar
Oddsuniverse Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hvorfor ikke handle direkte fra Amazon.co.uk eller Play.com? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Du må vel betale moms og dyr frakt fra den siden, så du burde tenker over det før du bestiller derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå