TotalVarsling Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Behöver en bil gps med följande funktioner: möjlighet att lägga in vikt bredde höjde og längde så den kan skapa köre rute där man kommer igenom tuneller osv. när man skriven in adress så önskar jag en som utesluter bokstäver som det inte finns adresser för. stor skerm TMC Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Behöver en bil gps med följande funktioner: möjlighet att lägga in vikt bredde höjde og längde så den kan skapa köre rute där man kommer igenom tuneller osv. när man skriven in adress så önskar jag en som utesluter bokstäver som det inte finns adresser för. stor skerm TMC http://www.mapfactor.com/en/products/mapfactor-navigator-software/pc-navigator-10-truck/ Kjøp dette programmet, og installer det i Lap Top`n din, eller gjør som jeg, og kjøp en "carputer" og monter en touchskjerm på dashbordet. Men jeg har ikke kjøpt `truck-utgaven` :-( Programmet er veldig likt TomTom i oppbygning. Endret 10. oktober 2010 av Autofil Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 en carputer? =) Lenke til kommentar
belenix Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Fåes også med 7" skjerm: http://www.mapfactor.com/en/products/mapfactor-pnd/actis-7-truck/ Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Men det forslaget koster dobbelt så mye som å kjøpe det programmet jeg nevnte, og deretter installere det i lap top`n som han garantert har... Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 oki men hur uppdaterat är det där programmet? og om jag skall laga en kjöreruta för specialtransport kan jag använda den? eller finns det program som är speciellt ämnade för att laga kjöreruta för spec transport? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg tror seneste oppdatering for PC Navigator er fra i våres. Kjørerute Du kan klikke på kartet på de veiene dispensasjonen sier du skal kjøre. Når du klikker på en vei, så kommer det opp noen ikoner/flagg, du trykker da på f.eks det som er for "way point", og gjentar denne prosessen til fullstendig kjørerute er lagt inn. til slutt klikker du på flagget for mål. Men om dispensajonen sier en kjørerute som er "normal" , behøver du ikke å utføre denne prossessen, men da legge inn måladressen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå