Gå til innhold

Er det noen som noensinne har klart å logge seg inn i FF XVI?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye bra der, men problemet mitt er at jeg ikke får laget en clickandbuy-konto for å betale for spillet. Uten det får jeg ikke engang en trial-konto. Alle forandringene og forlenget trial (for alle, eller for collector's?) er jo bra, men hva hjelper det når jeg ikke kommer inn i spillet i første omgang? Og jeg kan da umulig være den eneste som ikke får betale? Hva gjorde/gjør dere andre?

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å lage en konto hos CnB, men adressen var av en eller annen grunn ukjent. Etter mye strev gav jeg opp og skrev en helt tilfeldig adresse bare for å få det godkjent. Det gikk heller ikke etter planen. Fugleveien er ikke godtatt, men Fuglveien er det? WTF? Men uansett, da jeg hadde opprettet en konto måtte jeg verifisere bankkortet. Det gikk helt greit. Pengene ble trukket fra (under tre kroner til sammen for to beløp). Jeg skrev inn rett beløp og fikk de pengene tilbake. Etter det måtte jeg av en eller annen grunn ringe dem for å godkjenne kontoen, men siden de er i Tyskland er jeg jo skeptisk til det. Det kan fort bli dyrt. Men på hjemmesiden deres stod det en mail-adresse jeg kunne bruke i stedet. Jeg har nå sent seks mailer til dem på en uke uten å få svar på en eneste. Etter å ha lest på forum fant jeg fort ut at folk som faktisk har ringt dem har prøvd i opp til flere uker uten å få svar. En fyr satt i åtte timer i telefonkø uten å få snakket med noen. Så hva gjør jeg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...