Svar Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 De fleste firmaer sletter ikke kontoen din, selv om det er år siden sist man var på, men Square gjorde nå det.... Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Sorry Mac! Disse nymotens romertegnene gjør meg surrete... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Nymotens? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=ExWfh6sGyso What have the romans ever done for us? Um...irrigation? Okay apart from irrigation, what have.. um..sanitation and medicine? Okay Apart from irrigation, sanitation, medicine, what have... Endret 14. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Det er visst håp der ute for dere stakkarer som kjøpte spillet: http://kotaku.com/5664878/final-fantasy-xiv-free-trial-period-extended-big-changes-on-the-way Endret 15. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Mye bra der, men problemet mitt er at jeg ikke får laget en clickandbuy-konto for å betale for spillet. Uten det får jeg ikke engang en trial-konto. Alle forandringene og forlenget trial (for alle, eller for collector's?) er jo bra, men hva hjelper det når jeg ikke kommer inn i spillet i første omgang? Og jeg kan da umulig være den eneste som ikke får betale? Hva gjorde/gjør dere andre? Lenke til kommentar
Halky Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hmm jeg har selv ikke hatt noe problem når jeg opprettet denne click and buy kontoen, hos meg gikk det meget lett og enkelt uten problemer ;o Men hva nøyaktig er det som har godt galt hos deg eller hva er ditt problem? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Tror det er at han aldri får confirmation mailen fra C&B så kontoen blir aldri verifisert. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg prøvde å lage en konto hos CnB, men adressen var av en eller annen grunn ukjent. Etter mye strev gav jeg opp og skrev en helt tilfeldig adresse bare for å få det godkjent. Det gikk heller ikke etter planen. Fugleveien er ikke godtatt, men Fuglveien er det? WTF? Men uansett, da jeg hadde opprettet en konto måtte jeg verifisere bankkortet. Det gikk helt greit. Pengene ble trukket fra (under tre kroner til sammen for to beløp). Jeg skrev inn rett beløp og fikk de pengene tilbake. Etter det måtte jeg av en eller annen grunn ringe dem for å godkjenne kontoen, men siden de er i Tyskland er jeg jo skeptisk til det. Det kan fort bli dyrt. Men på hjemmesiden deres stod det en mail-adresse jeg kunne bruke i stedet. Jeg har nå sent seks mailer til dem på en uke uten å få svar på en eneste. Etter å ha lest på forum fant jeg fort ut at folk som faktisk har ringt dem har prøvd i opp til flere uker uten å få svar. En fyr satt i åtte timer i telefonkø uten å få snakket med noen. Så hva gjør jeg? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg forslår at du ser review av spillet på gametrailers.com (http://www.gametrailers.com/video/review-final-fantasy/705892) for deretter å gi opp hele spillet. Det var litt flåsete sagt, men når de gjør det så vanskelig å etablere en betalingsordning så er jeg ikke sikker på om de fortjener pengene. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Tro meg, tanken har slått meg. Men jeg har kjøpt og betalt spillet og trial-tiden begynner ikke før jeg har registrert en Option, så jeg vil gjerne teste det selv før jeg gir opp. De har jo lovet å forbedre det også og økt trial-tiden til 60 dager, så jeg vil gi dem en sjanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå