stigfjel Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 I helga når han sende melding og lurte på om vi skulle finne på noe, svarte jeg at nei, jeg var desverre ikke interessert. Følte meg skikkelig guffen, men nå er det i alle fall over. Til neste gang skal jeg være mer klar fra starten av og ikke gi telefonnummer. Takk for tips! Guffen? Du skal da ikke føle deg guffen. Du gjorde det eneste rette, du sa hva du mente. Er du ikke interessert, så er du ikke interessert. Hadde du fortsatt med det du holdt på med før, som er ganske skittent gjort, DA burde du ha følt deg guffen. Lenke til kommentar
Gjest kev Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg pleier alltid å gi telefonnummer, det kan jo hende han vil spørre om noe annet enn date tenker jeg. Slutt. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 "Jeg har type" - Udødelig slager. Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ikke si at du har type! Det gjør jakten desto mer intens og spennende, hvertfall for mitt vedkommende Liker en utfordring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå