Maroder_S Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Hei. Jeg har bygd meg komplett vannkjøling på datamaskinen min (gpu/cpu/chipset), og det er hyggelig. I morgen får jeg imidlertid min etterlengtede Radeon 8500. Vannsettet er basert på AMD water-kit, og gpu/chipset-kjølere fra Koolance. Dette fungerer bra på min Radeon AIW og kg7-chipsett, men problemet er at gpu-kjøleren ikke dekker hele GPU. Dette går tydeligvis fint på Rad. AIW, men jeg regner med at det ikke er noe framtid for den nye Radeonen? Hva mener dere, vil det være galskap og la deler av gpu være uten kjøling? Bør jeg anskaffe meg en annen kjøler? Bør jeg klage fordi de har solgt meg kjøler som tydeligvis er veldig liten? Eller bør jeg prøve å skaffe meg en tynn kobber-plate, som jeg kan planslipe og legge mellom? Hvor skaffer jeg i så fall en slik en i Bergensdistriktet, og helst på en dag? [ Denne Melding var redigert av: Maroder_S på 2002-01-31 20:08 ] Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 det bedre butikk å kjøpe kobber blokkene fra danger den til gpu og chipset(400,- pr.stk http://www.netconnection.no ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå