YojimboVII Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Jeg velger å bytte ut mage med skuldre også trene mageøvelsene hver dag i stedet. Mage kan man vel trene hver dag uten at man trenger å ta en pause i 24-48 timer som andre kroppsdeler? Setter spørsmålstegn på skuldre til jeg finner ut hva jeg velger. Jeg har satt opp 2 øvelser til hver kroppsdel men jeg vet at hver kroppsdel har flere muskler som for eksempel skuldre. Alle disse latinske ordene for de forskjellige gruppene blir litt mye, hvis jeg skulle trent alle slags deler av hver gruppe hadde ikke det blitt overkill? Holder det med 2 øvelser per kroppsdel? Trenings plan (Etter den første måneden) (Sets x Reps) Mandag, Onsdag, Fredag Bryst, Triceps, Mage, Skuldre I. Mage - 1. Sit Ups 5 x 15 - 2. Leg Raises 5 x 8 II. Bryst - 1. Bench Press 5 x 8 - 2. Dumbbell Flyes 5 x 8 III. Triceps - 1. Diamond Push Ups 5 x 8 - 2. Dumbbell One-Arm Triceps Extension 5 x 6 IIII. Skuldre -1. ???? -2. ???? Tirsdag, Torsdag, Lørdag Rygg, Biceps, Lår og Legger, Mage I. Mage - 1. Sit Ups 5 x 15 - 2. Leg Raises 5 x 8 II. Lår og Legger -1. Squats 5 x 10 -2. Leg Extensions 5 x 10 -3. Calve raises 5 x 10 III. Rygg -1. Lat Pulldowns 5 x 6 -2. Pull Ups 5 x 6 IIII. Biceps -1. Standing Barbell Curl 8 x 5 -2. Dumbbell Hammer Curl 8 x 5 Endret 18. oktober 2010 av YojimboVII Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) ikke tren magen hver dag det er ikke noe vits, og dropp sit-ups som sakt mange ganger, det er en dårlig øvelse og en KILLER PÅ RYGGEN, om du vil ha skade i ryggen så kan du jo det. planken, ab roller, sideplanke på mage. jeg sa jo hvilken øvelse du kunne ha på skuldre så hvorfor skriver du "? ?" da? og ha med ro-øvelser på rygg, en-arms roing er fint der. helst flere. om du ikke har trent lenge så øke du styrke og volum uansett. Endret 18. oktober 2010 av joakimz Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg satt ?? der fordi jeg ikke har bestemt hva slags øvelser jeg går for enda. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har handlet inn mat og skal begynne den første treningsmåneden på mandag. Har noen spørsmål igjen. Trene før eller etter middag? Skal man spise karbohydrater før trening og proteiner etter? Da blir det vel bedre med frokost, snack, lunch som gir en del karbohydrater deretter trening, proteinshake, middag og kvelds. Hva mener dere? Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Spis så du har et godt energigrunnlag ca. 1-2 timer før trening, både karbo og proteiner. Etter trening drikker du en proteinshake og får i deg noen raske karbohydrater, gjerne en banan, noen Snack-Jacks, sjokomelk eller lignende. Spis middag 1-2 timer etter trening. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Spis så du har et godt energigrunnlag ca. 1-2 timer før trening, både karbo og proteiner. Etter trening drikker du en proteinshake og får i deg noen raske karbohydrater, gjerne en banan, noen Snack-Jacks, sjokomelk eller lignende. Spis middag 1-2 timer etter trening. Got it. Jeg får bare prøve å følge dietten jeg har satt opp og la kroppen si fra og eventuelt bytte på ting. Lenke til kommentar
bowler84 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Selv om du kjenner det i armen, så trenger ikke det å bety at du får en bra treningseffekt ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå