Tablespoon Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Hei! Min frisør fortalte meg idag at jeg har en relativt stor flekk (5-6cm i diameter) uten hår i bakhodet. Hadde relativt mye hør før, så sikkert derfor jeg ikke har merket noe av det før. Flekken er ikke helt hårløs, der er små, tynne og korte hår, omtrent som dun. Gjør meg ikke spesielt mye, siden håret mitt dekker det, og siden det begynner å gå mot vinter kommer jeg til å bruke en del lue, men jeg vil fortsatt finne ut hva i alle dager de er som skjer. Noen flere som har hatt lignende? PS: Kan hende denne er feilpostet, men jeg fant ingen forum der denne passet bedre Endret 8. oktober 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Hvor gammel er du? Det kan faktisk hende du begynner å miste håret. Noen begynner forfra og oppover pannen, noen begynner midt på bakhodet og noen begynner med viker på sidene. Jeg kjenner personlig to stykkker som begynte å miste håret i en alder av 16. Men det kan være du bare har tynnere hår der også. Snakker vi om noe sånt? Om x antall mange år kan det utvikle seg til no sånn som dette. Endret 9. oktober 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Ah, glemte og ta det med. Nettopp fyllt 16. Men nei, er ikke sånn som noen av de bildene. Er mer som en ganske så klar sirkel-ish form uten noe hår. Skal se om jeg kan få opp et bilde iløpet av morgendagen. Endret 9. oktober 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Går du mye med caps? Det kan forårsake hårtap Kjenner en som er 20 som ikke har mere hår igjen fordi han har brukt caps hele tiden alt for lenge. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Går ikke mye med caps nei. Siden det har vert sommer er det en god stund siden jeg har gått med lue også. Her er et bilde: Håper virkelig ikke jeg begynner å miste håret allerede... Lenke til kommentar
Dr.Pepper Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kan hende du har alopecia areata. Vet om en som er rammet av denne tilstanden, han har alopecia universalis. Han har defor mistet alt av hår, øyenbryn, øyevipper og kroppshår. Slik har det vært i 10 år, eller noe sånt. Nå sier jeg ikke at du har alopecia, men søk litt informasjon på nettet og se om du kjenner igjen noen symptoner. God bedring! Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 ser ut som at noen har hatt det gøy med deg i fylla 2 Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Enig med Jajamensen her, ser ut som noen har barbert deg i fylla. Hvis ikke dette er tilfellet går det ann å reise til legen en tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå