aldrimerforum Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Er extremsport uke her på Voss nu. Nå KRYR det av paraglidere oppi lufta som lander her i sentrum. Det ser UTROLIG fett ut. Jeg lurer på: Hva som skal til for å begynne å drive med denne hobbyen? (Bortsett fra å gå til innkjøp av paraglider [16 - 24 000 kr 8) ]) Noen her som har prøvd det, eller lignende? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 hopp ute fallskjerm , da snakker vi ekstrem sport Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 hopp ute fallskjerm , da snakker vi ekstrem sport Tro meg, jeg har JÆVLA lyst! men dyr moro Edit: Var det uten du mente? Ja det er ekstremsport det! Det er også "omvendt strikkhopp" Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Ja det er ekstremsport det! Det er også "omvendt strikkhopp" Kanskje jeg skal prøve det Eller wresle en gressklipper. skal visst værra festlig det og... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Er det ikke mye bedre sport og få tak i Kari Traa? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Er det ikke mye bedre sport og få tak i Kari Traa? Nei, men det blir det når en først har fått tak i a... Da skal hu få se atte kulekjøring?, nei det er bare barnemat! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg