RBW Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 De ulike konkurransene er i full gang og her er en nærmere oversikt. Les mer Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Slutt nå å skryte på dere at det er kvinnfolk der. Det nærmeste dere kommer er nok virtuagirl Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hehe nice. Siden det er voksen-lan, er det 18+ eller? Hvor mange deltar? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 det er ikke en avbiter. Men en RJ45 modulator.. huehhøhøøh 2 Lenke til kommentar
camxer Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hehe nice. Siden det er voksen-lan, er det 18+ eller? Hvor mange deltar? Aldersgrensen er på 25 år Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hehe nice. Siden det er voksen-lan, er det 18+ eller? Hvor mange deltar? Aldersgrensen er på 25 år er vel ganske fult, ble vel en rundt 95~ stk som møtte opp ? Og ja , det er jenter her og Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Og ja , det er jenter her og Tja... ...Nei, jeg sier vel det samme hvert år: Dette blir siste gangen. Men, så er det vel som barnefødsler og sånt, man glemmer det litt når det er over. Så får man så mye skryt også, og det er moro. Ikke spiller jeg aktivt lengre heller, så da går jeg strengt tatt ikke glipp av noe. I tillegg har jeg god hjelp av mine to døtre, og prøver du deg på dem vet du hvem du får som svigerfar! ... Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det er BARE jenter her.... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 det er ikke en avbiter. Men en RJ45 modulator.. huehhøhøøh Det er en avbiter på modulærtanga Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Sku te å si det sjæl TM B. Ingenting er som når voksne tar seg en helg med god gammaldags (eeeh, ble litt feil det?) spilling! Lenke til kommentar
tberg72 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 det er ikke en avbiter. Men en RJ45 modulator.. huehhøhøøh Du mener selvsagt 8P8C og ikke RJ45 :-) http://en.wikipedia.org/wiki/8P8C Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 det er ikke en avbiter. Men en RJ45 modulator.. huehhøhøøh Du mener selvsagt 8P8C og ikke RJ45 :-) http://en.wikipedia.org/wiki/8P8C Leste du hva du linket til? "8P8C modular plugs and jacks look very similar to the plugs and jacks used for FCC's registered jack RJ45 variants, although the true RJ45 is not compatible with 8P8C modular connectors." Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Leste du hva du linket til?"8P8C modular plugs and jacks look very similar to the plugs and jacks used for FCC's registered jack RJ45 variants, although the true RJ45 is not compatible with 8P8C modular connectors." Hva skal du med en RJ45 telefonkabel på et LAN da? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Komisk at det kan kveruleres så mye om en forholdsvis vanlig tang. Derfor godt med høy aldersgrense, mye høyere under taket oftest Endret 10. oktober 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 det er ikke en avbiter. Men en RJ45 modulator.. huehhøhøøh Tenkte det samme :!: Men det er jo tydligvis avbiter på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå