Gjest Ritalin Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Er på fylla, og vi fant ut en genial måte å inta ritalin på. Å røyke det.. Jada vi er litt dumme, men det vi lurer på er hva slags effekt vil dette gi ? Raskt svar gjør oss veldig takknemelig 2 Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Aner ikke, men tror ikke det er så lurt.. Kansje noen andre kan gi et svar ? 1 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hva med å kjøre de opp i baken? 1 Lenke til kommentar
Gjest Ritalin Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Noen som kan gi et ordentlig svar på effekten ? Takk 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Dere kommer til å vinne i lotto 4 Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 1 Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kjør på, blir sikkert kult 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja du kan røyke det, men å røyke piller er overhodet ikke bra, om du vil ha rask effekt kan du jo sniffe det hvite pulveret. Piller bør ikke røykes og jeg vet ikke om du vil oppnå noen spesiell effekt om du ikke røyker det korrekt. 1 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Nei nei. Dere må koke det i en skje og skyte det rett i øyeeplet for max effekt. Stå på gutta dette blir saker vettu. Drit i at folk daglig fucker opp livet sitt på grunn av misbruk av legemidler. Du får mest sannsynlig samme effekten som du får av å røyke crack kokain (hvis du gjør det riktig) så kjør på. Alle vet at folk som røyker crack er kule karer. Endret 8. oktober 2010 av -Zeitgeist- 2 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Her er en opplevelse-logg fra noen som røykte ritalin: http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=41032 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Drit i at folk daglig fucker opp livet sitt på grunn av misbruk av legemidler. Herregud, ja tenk på alle som får livet sitt ødelakt av alkohol, sukker, motorkjøretør, tobakk.. Tenk på det neste gang du tar deg en sjokolade du! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Drit i at folk daglig fucker opp livet sitt på grunn av misbruk av legemidler. Herregud, ja tenk på alle som får livet sitt ødelakt av alkohol, sukker, motorkjøretør, tobakk.. Tenk på det neste gang du tar deg en sjokolade du! Jeg spiser ikke sjokolade. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Drit i at folk daglig fucker opp livet sitt på grunn av misbruk av legemidler. Herregud, ja tenk på alle som får livet sitt ødelakt av alkohol, sukker, motorkjøretør, tobakk.. Tenk på det neste gang du tar deg en sjokolade du! Å røyke amfetamin er litt annerledes enn å ta seg en snickers ja? 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Drit i at folk daglig fucker opp livet sitt på grunn av misbruk av legemidler. Herregud, ja tenk på alle som får livet sitt ødelakt av alkohol, sukker, motorkjøretør, tobakk.. Tenk på det neste gang du tar deg en sjokolade du! Å røyke amfetamin er litt annerledes enn å ta seg en snickers ja? Begge er skadelig, nå kan du dokumentere det du sier? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Jeg føler ikke at jeg trenger å vise til noen kilder når jeg sier at å røyke amfetamin er farlig. Dette er opplest og vedtatt. Endret 8. oktober 2010 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Vet du hvor mange som lider av livstruende farlig fedme eller? Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 bare husk å ha ritalOUT hvis alt går i dass, så er det ikke noe problem 2 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Drit i at folk daglig fucker opp livet sitt på grunn av misbruk av legemidler. Herregud, ja tenk på alle som får livet sitt ødelakt av alkohol, sukker, motorkjøretør, tobakk.. Tenk på det neste gang du tar deg en sjokolade du! Å røyke amfetamin er litt annerledes enn å ta seg en snickers ja? Nå vet jeg ikke om det er helt riktig da. Hahaha 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Jeg føler ikke at jeg trenger å vise til noen kilder når jeg sier at å røyke amfetamin er farlig. Dette er opplest og vedtatt. På samme måte som fleinsopp er giftig, og cannabis er avhengighetsskapende og meget farlig? Endret 8. oktober 2010 av Notelitten 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå