krisk17 Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Lurer litt på den komplette vannkjølings pakka de selger hos www.netconnection.no som heter Ncool Rev. 3.0 EX vannkjøling Er det bra tror dere? er det lett å sette sammen? jeg kan ikke så mye om dette, og følger alt med som man trenger som f.eks coolant og destilert vann?? eller må jeg kjøpe dette ved siden av? Lenke til kommentar
oBoN Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 hvorfor ikke kjøpe waterchil ??????? Lenke til kommentar
dj_aLek Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hvis du kjøper Waterchill, så vent liit til det nye settet kmmer til norge, d er cpu,vga og chipset kit. Jeg regner med at d kommer til å koste alt fra 1800,- til 2500,-...(?) Men du bør kjøpe ny radiator f.eks "Black Ice 2 Pro. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Det er bare tull at du trenger å kjøpe Black Ice radiator. På Asetek sine egne tester var forsjellen til black ice bare 1 grad, og den taklet bare opptil 200w. Selv om disse testene må tas med en klype salt siden det er Asetek sine så er det nok en del sannhet i dem. Men viss du aldri har hatt vannkjøling før eller noen annen form for ekstremkjøling så er Waterchill et garantert idiotsikkert n00b system Har det selv og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
krisk17 Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Ok. når kommer det nye settet til norge tror dere? Og hva tror dere om det komplette settet til swiftech som de selger hos microplex? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå