Roma76 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hei Jeg har fått HD2 og jeg har abonnement fra OneCall. Det som er problemet er at den slår seg av og på flere ganger pr dag. Jeg reklamerte telefon og fikk en ny, med det er samme problem med den nye. En kompis av meg sa at problemet kan være i SIM kortet. Så jeg lurer på om det er noen som har hatt samme problem og er det mulig at det er noe gale med SIM kortet. Lenke til kommentar
2new Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg har samme problem. HD2 og OneCall, at telefonen slår seg av veldig ofte (3-5 ganger pr dag) Hva ble løsningen for deg ?. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Flash ny radio. Hadde akkurat samme problem og flashet nyere versjon av radiofirmwaren for å fikse det. Radio er altså ikke FM-radio men programvaren/firmwaren som styrer GSM-signaleringen. Lenke til kommentar
2new Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Har i dag versjon 2.15.50.14. Hvilken anbefaler du ? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Har ikke telefonen foran meg nå men da jeg flashet tok jeg den aller nyeste som lå hos XDA developers. http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=531 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå