YojimboVII Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Finn og spørr han om ting, mye lettere. F.eks: Vet du hva det er/den heter? Vet ikke helt om jeg skjønte hva du mente. Du mener jeg finner han og spør han om en ting han umulig kan vite og se om han klarer å gjette det? Hvis han klarer det gang på gang kan jeg vel be foreldrene hans melde han inn på James Randi's The One Million Dollar Paranormal Challenge og dele 60-40% av gevinsten. Profit! :!: Endret 10. oktober 2010 av YojimboVII Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Finn og spørr han om ting, mye lettere. F.eks: Vet du hva det er/den heter? Vet ikke helt om jeg skjønte hva du mente. Du mener jeg finner han og spør han om en ting han umulig kan vite og se om han klarer å gjette det? Hvis han klarer det gang på gang kan jeg vel be foreldrene hans melde han inn på James Randi's The One Million Dollar Paranormal Challenge og dele 60-40% av gevinsten. Profit! :!: Ja, rar formulering. Det jo natta. Det jeg mente ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå