YojimboVII Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Det skjedde noe da jeg var en tur i butikken jeg alltid pleier å handle i og synes det var litt morsomt og rart. Jeg hadde handlet ferdig og ventet i kø på posten. En av damene som jobber der hadde visst med seg barnebarnet sitt på jobb og han gikk rundt og snakket med folk. Jeg tipper han var rundt 5-6 år. Han ba meg klemme på en prumpepute han hadde og synes det var artig. Så spurte han meg, "Hva heter du?", jeg svarte "Kenneth". Noen sekunder etterpå sa han " Du heter Nicolai". Jeg tenkte WTF og svarte med "Åssen visste du det?", han sa "Jeg gjetta". Først må jeg bare påpeke at jeg er en ateist og skeptiker så kan utelukke spirituelle ideer og den slags med en gang for de som vil komme med noen forslag. Jeg har handlet på denne butikken i 3 år og posten min kommer dit. Jeg snakker ikke med de som jobber der utenom at jeg sier hei og kanskje småsnakker noen ganger. Hvis de spør "navnet på pakken?", svarer jeg alltid med Kenneth Jensen og ikke mellomnavnet mitt som er Nicolai. Det var i dag første gangen jeg har sett denne ungen og det er ingen grunn til at de som jobber der skulle vite mellomnavnet mitt eller i det hele tatt snakke om meg til noen. Tror heller ikke at Kenneth Nicolai er et veldig vanlig navn heller. Synes bare dette var litt rart. Har selvfølgelig hørt om unger som gjetter navnet på folk og slike ting før men har aldri hendt meg før i dag. :!: Eneste forslaget jeg kan komme med selv er at kanskje han kjenner noen som heter Kenneth Nicolai fra før. Hvordan kunne han vite dette tror dere? Endret 8. oktober 2010 av YojimboVII Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Min teori? Han gjettet og hadde flaks. 3 Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Han er sammenlignbar med Sookie Stackhouse. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Han har sikkert sagt det samme til 86 andre kunder i dag, ren flaks at du faktisk heter det Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Han har pugget navnet ditt og lest på pakkene dine. Han har kanskje sett du har hentet pakke en gang, og gutten kan kanskje lese. Likevel litt morsomt. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Han har pugget navnet ditt og lest på pakkene dine. Han har kanskje sett du har hentet pakke en gang, og gutten kan kanskje lese. Likevel litt morsomt. Har aldri sett den ungen mens jeg har hentet en pakke før og det står alltid Kenneth Jensen. Bruker aldri Nicolai på nettet når jeg bestiller noe. Var litt morsomt og et "wtf moment". Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg visste og du hette Nicolai. Tror de fleste vet det faktisk. 1 Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg visste og du hette Nicolai. Tror de fleste vet det faktisk. Oh really? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg visste og du hette Nicolai. Tror de fleste vet det faktisk. Oh really? Jepp, husket det med en gang jeg så brukernavnet ditt, før jeg åpnet tråden. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Fra profilen min mener du? Der står hele navnet mitt. Men nå snakker vi om en random 6 åring her da. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Har ikke vært på profilen din Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Haha det er morsomt når det skjer helt random ting som dette her. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Godt gjort å publisere slik info på forum Han gjettet vel bare Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Har ikke vært på profilen din Ok da tar jeg det som en spøk? Godt gjort å publisere slik info på forum Han gjettet vel bare Hva mener du? Det er vel ikke noe farlig å ha mitt fulle navn på en diskusjons profil? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Har ikke vært på profilen din Ok da tar jeg det som en spøk? Godt gjort å publisere slik info på forum Han gjettet vel bare Hva mener du? Det er vel ikke noe farlig å ha mitt fulle navn på en diskusjons profil? Vet ikke helt jeg, Medlemstittel: Bruker Alder: 20 år gammel Bursdag: Februar 25, 1990 Fullt navn: Kenneth Nicolai Jensen Bosted: Østfold, Moss Kjønn: + mailadressen din Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Vet ikke helt hva noen kan gjøre med informasjon som Fullt navn,Bosted og fødselsdato. Med mindre en pissed off bruker her på diskusjon bestemmer seg for å ta seg en tur. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Vet ikke helt hva noen kan gjøre med informasjon som Fullt navn,Bosted og fødselsdato. Med mindre en pissed off bruker her på diskusjon bestemmer seg for å ta seg en tur. Der sa du det Plutselig provoserer du en, og han bor i nærheten Kan nok også bare ha noe med at slik jeg har lært, ingen trenger å vite slikt info på nett All Women On The Internet Are MenAll Men On The Internet Are Little Boys All Little Boys On The Internet Are FBI Agents Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Mest sannsynelig en konspirasjon ledet av den katolske kirke for å få deg til å tro på mirakler. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Mest sannsynelig en konspirasjon ledet av den katolske kirke for å få deg til å tro på mirakler. Ja ikke sant. Må nok be de om å prøve igjen for det funket ikke. Jeg vet om en del mentalism triks selv, kanskje denne guttungen er en veldig ung mentalist. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Finn og spørr han om ting, mye lettere. F.eks: Vet du hva det er/den heter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå