Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Her er reglene jenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innrømme at jeg kjente meg igjen i noen av dem.

1. La oss glo. Vi kommer til å se uansett; det er genetisk.

Men er en av dem jeg ikke forstår, helt greit at dere skal se på andre jenter, men hvorfor kan dere ikke gjøre det når dere ikke er med dama? Og vis dere absolutt må se kan dere ikke gjøre det litt mer diskre?

Lenke til kommentar

Greide ikke å sitere så jeg bare kopierer inn jeg:)

 

''Det er naturlig å se på andre, enten om de er fine eller stygge. Diskret kan vi da alltids være, men jeg synes det er kompliment at jenta jeg er sammen med ser andre gutter hun er tiltrukket til og fremdeles blir med meg hjem''

 

mannfolk og deres selvtillit:P

 

vett ikke om jeg virker bitter, men er ikke det altså, bare lurer:)

Lenke til kommentar

for ei bra underholdning! men skjønna ikkje koffor mange jenter blir så påvirka. La mennene ha denne lista, punktane var ikkje verdt å vere sint av :) Vi har vore menn som veit korleis vi vil ha det ;)

Lenke til kommentar
Gjest gjessst

Det er naturlig å se på andre, enten om de er fine eller stygge. Diskret kan vi da alltids være, men jeg synes det er kompliment at jenta jeg er sammen med ser andre gutter hun er tiltrukket til og fremdeles blir med meg hjem :)

... og tenker på den hete mannen hun så på tidligere. Men du tenker nok på jentene du glodde tidligare, so det er vel greit det.

Lenke til kommentar

Nå må dere se underholdningsverdien i dette da! Ha LITT selvironi! :)

 

Jeg har masse selvironi, jeg. Men selvironi betyr jo at man kan gjøre litt narr av seg selv og sine "quirks" eller personlighetstrekk. Da kan jeg ikke være selvironisk over noe som faktisk ikke er meg i det hele tatt.

 

Å trekke inn penisstørrelse eller annet i en krangel/diskusjon er selvsagt hinsides lavmål.

 

Så hvorfor er du her og forsvarer deg? :)

Lenke til kommentar

Hahaha!

Om du ikke gidder å legge ned toalettsetet hvordan fikser du å gå på do da yvonne2? :w00t::whistle:

 

Jeg har en kjæreste som skjønner at man skal legge ned toalettsetet. ;)

Da regner jeg med du løfter det opp igjen når du er ferdig? (forutsatt du ikke er toalettnazi og krever at lokket skal være nede hele tiden).

 

Bare fortell hva du ønsker![/b]

 

Så istedet for å hinte til at vi kanskje burde prøve litt andre stillinger i senga for å gjøre det bedre for oss begge så skal jeg bare si rett ut at du har liten pikk og at du virkelig ikke aner hva sex er for noe?

 

Eeeeeller du kan foreslå nye stillinger. Er ikke så veldig vanskelig. Jeg har selv prøvd det med stor suksess.

 

Er du ikke tilfreds med sexen du har med typen din? Derfor du virker så bitter?

Endret av McBitch
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er naturlig å se på andre, enten om de er fine eller stygge. Diskret kan vi da alltids være, men jeg synes det er kompliment at jenta jeg er sammen med ser andre gutter hun er tiltrukket til og fremdeles blir med meg hjem :)

... og tenker på den hete mannen hun så på tidligere. Men du tenker nok på jentene du glodde tidligare, so det er vel greit det.

 

Selvsagt, er lov å fantsere om andre ;)

Lenke til kommentar

Personlig gjør jeg det for å hindre spredning av uønskede bakterier når jeg skylder ned. Jeg ser på det som en stor nok fordel til at jeg gidder å investere 2 sekunder ekstra per toalettbesøk.

 

Du skal være rimelig treig for å bruke 2 sek på å ta ned et do lokk.. :p

 

1 sekund opp, 1 sekund ned :p Og så vil man jo unngå det høye, kjipe smellet som kommer ved å bare smekke igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig gjør jeg det for å hindre spredning av uønskede bakterier når jeg skylder ned. Jeg ser på det som en stor nok fordel til at jeg gidder å investere 2 sekunder ekstra per toalettbesøk.

 

Du skal være rimelig treig for å bruke 2 sek på å ta ned et do lokk.. :p

 

1 sekund opp, 1 sekund ned :p Og så vil man jo unngå det høye, kjipe smellet som kommer ved å bare smekke igjen!

 

Finnes do skåler med fjær slik at lokket går rolig og pent på plass :) Stilig og praktisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...