John Keats Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Vet ikke, men det spilles fler kamper i dag 16.00. Så er det finale i morgen. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Er det kamper i dag? så ingenting på schedule, er det kamper i gang nå? Finalen i morgen? Helvete heller jeg som sa ja til å jobbe for en fyr i morgen Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Kanskje jeg bommer med tiden, streamen burde være oppe nå Det er i allefall finale i morgen og kvart+semi i dag en eller annen gang i løpet av dagen. Prøver å finne det ut, men det virker veldig rotete. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Finner bare haugevis med quakematcher på skjemaet :o Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 VOD's er forresten her, men de kommer nok ikke opp før etter finalen er spilt. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Okey vel dette fant jeg: 09/10/10 20:30 CEST - HuK vs. qxc live at ESL TV 09/10/10 22:20 CEST - drewbie vs. Fenix live at ESL TV som visstnok er semifinalene, men vet ikke helt om datoene/klokkesletten er tilpasset min tid eller ikke. Mulig jeg bommer med +- en time eller noe her, men ser ut til at semifinalene er i kveld og finalene i morgen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 CEST er Central European Summer time, dvs klokkeslettene er riktige for osss i norge. AtW Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Det er nok i kveld ja. Fikk du sett de siste kampene i går? De var skikkelig episke. Fenix sin stil som Terran var til å forelske seg i. Endret 9. oktober 2010 av Detectable Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Redigerte tittel, så kan folk lett vite når det starter. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Fikk desverre ikke sett dem, lovet dama middag til hun kom tilbake fra jobb Spørs om jeg får sett de i kveld og En skikkelig god TvT er alltid spennende, dog noen av dem blir gørr kjedelige, men jeg foretrekker TvT foran ZvZ eller PvP. TLO sin var fantastisk. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Okey kom nettopp hjem og forventet å se litt HuK action men nå er det allerede drewbie vs fenix, hva skjedde med HuK vs qxc? Ble de ferdige så raskt? Edit: utsatt til 22:20 visstnok, jaujau, kanskje jeg klarer det uansett. Endret 9. oktober 2010 av Molecular Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja det har kun vært spilt Fenix mot Drewbie til nå Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 æsj 2 marauders og 2 marines voldtar en gigantisk protoss army pga bunker + 26 scv's til repair. Det var surt å se på. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Herregud, jeg hadde badet i min egen svette etter et game som det der. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 haha ja det var episk, men at huk ikke lager noen phoenixes for å stoppe drops er helt vilt, mulig det er noe her jeg ikke ser men mot en terran som dropper SÅ mye må man jo slenge ut noen phoenixes. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hahahaha, han andre fyren som OP påstår ikke kan kommentere minner meg om en fyr i Family Guy på stemmen, husker dog ikke hva fyren i FG heter. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Nevermind. Det spilles kamper 20.30 Endret 10. oktober 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå