John Keats Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Litt sent siden tournamentet holder på, men om noen vil se så er det stream her: http://tv.esl.eu/de/ Day9 er kommentator, så er helt klart verdt å få med seg. Om de nå bare får vekk han andre dusten som ikke skjønner hvordan en kommenterer så hadde det vært flott. Endret 10. oktober 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Når på dagene sirkum sarum blir dette sendt? og er det ingenting i helgene som ved GSL? Og har noen en matchup greie så jeg kan følge med på det jeg har lyst til Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Fra 16.00 og utover. Du kan sikkert finne noe her: http://www.esl-world.net/masters/ Det spilles games akkurat nå. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja sitter og ser på, måpte litt når protoss gikk ned den rampa Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Mothership, fantastisk Selvom den ikke fikk gjort noe, hvor ofte ser du faktisk et Mothership? Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det var en veldig stilig kamp, trodde aldri protoss skulle kommet seg ut av det der levende, spesielt med tanke på ghosts og emp og alle protoss units funneled igjennom den der lille gata. Dog med protoss på fire baser og terran på 2 baser hadde jeg blitt forbanna om terran likevel vant det slaget Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Elsker basetrades <3 Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 haha fantastisk basetrade. *sukk* battle.net Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Ånei, der hadde jeg virkelig trua på Suggy Virker forresten ikke som at Gunrun er rette person for å kommentere dette her. Det irriterer meg litt at han senker stemmen og snakker alt for fort, det høres sikkert dramatisk ut for hans del, men er skikkelig flaut å høre på. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg begynner bli skikkelig sulten nå men HuK vs Drewbie må jeg jo bare få med meg :s Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 One base terran som overkjører twobase protoss >My face when Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Det er den HuK jeg kjenner ja! Endret 8. oktober 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Dette ser dårlig ut for HuK Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Der tok jeg feil gitt :| Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Det der var helt fantastisk Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Veldig bra spilt av HuK! Sitter å storkoser meg nå! Bare synd kvaliteten på streamen er risgrøt.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja de vil jo ha folk til å betale. Men jeg betalte for å få se GSL, så det var holde med å bruke penger for nå. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 TvT er favorittmatchupen min, men savner Mechplay. TLO sine to første games i runde32 på GSL var rett og slett episke. Vil se mer av det Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Ah, og det er hvorfor jeg liker TvT. Det skjer så utrolig mye spennende på en gang. 3 drop samtidig som han pusher med tanks. Føler og det er så mye mer taktiske valg som blir gjort i TvT og. Med tanke på at spillet stort sett handler om tanks som trenger vision, og kniving om air control med Vikings og Banshees for å gi tanks vision til å skyte. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ligger det Vods noe sted? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå