Abnormaxie Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Vil gjerne passordbeskytte telefonen min, slik at jeg må ha en kode for å kunne bruke den. Hvordan får jeg dette til? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+712324 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Telefon og SIM-kort Slik får du tilgang til sikkerhetsinnstillinger for telefonen og SIM-kortet 1 Velg Meny > Innstillinger > Telefon > Telefonbehandling > Sikkerhet > Telefon og SIM-kort. 2 Du kan velge mellom følgende: • Forespørsel om PIN-kode – Når den er aktivert, blir du bedt om å angi PINkoden hver gang telefonen slås på. Enkelte SIM-kort vil kanskje ikke tillate at du slår av PIN-forespørselen. • PIN-kode og PIN2-kode – Endre PIN-koden og PIN2-koden. Disse kodene kan bare inneholde tall. • Tidsp. for aut. telefonlås – Hvis du vil unngå at uautoriserte personer bruker telefonen, kan du angi et tidsavbrudd for automatisk låsing av telefonen. En låst telefon kan ikke brukes før den riktige låskoden er angitt. • Låskode – Låskoden brukes til å låse opp telefonen. Du kan forhindre uautorisert bruk av telefonen ved å endre låskoden. Standardkoden er 0000. Den nye koden kan være mellom fire- og åttesifret. Telefonen varsler deg hvis låskoden ikke har riktig format. Hold den nye koden hemmelig, og ikke oppbevar den sammen med telefonen. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå