arch enemy Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 hei, For ca 2 måneder siden så åpnet jeg noen porter, og fikk åpnet NAT'et i Call Of Duty Modern Warfare 2, men nå har det bestemt seg for å bli STRICT igjen, og jeg har ikke vært borti noen instillinger. hva er problemet? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Sjekk om maskinen med MW2 har samme IP. Lenke til kommentar
arch enemy Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Sjekk om maskinen med MW2 har samme IP. jeg har spillt på samme pc hele tiden, men hvilken ip adresse da? er det IPv4 adressen eller? Lenke til kommentar
arch enemy Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) IP adressen hadde endret seg, jeg la til portene i den nye IP adressen, og vips, så ble det OPEN igjen. Takk for hjelpen la7dfa.com! Endret 9. oktober 2010 av arch enemy Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Flott det ordnet seg. Du kan sette statisk IP på maskinen om du vil være sikker på at det skal være stabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå