Hasda Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hei! Sitter å ser på ny pc nå. Det jeg da lurer på er følgende: Hvilken av disse prosessorene er best for mitt bruk? Intel® Core™ i3-prosessor 540 (3,06 GHz, 4 MB) Intel® Core™ i5-prosessor 750 (2,66 GHz, 8 MB) Med mitt bruk mener jeg for det meste spilling. Er ikke så veldig klok på pc'er generelt, så jeg forsøker meg med en tråd he:) Setter pris på hjelp! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Hvilken av disse prosessorene er best for mitt bruk? vel, bare spilling? Er det alt du bruker pcen til? Endret 8. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 i5 er bedre, det er ikke alltid klokkefrekvensene som avgjør hvilke som er best. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 jah.. der glemte jeg faktisk å svare også... ja, i5 er best, som gavekortet (som han aldri vil gi meg ) sa.. Om pris ikke er en faktor, kjøper du i5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå