Gå til innhold

får ikke Internett etter jeg installert win 7, hjelp

xain

Anbefalte innlegg

Hadde vært fint om du postet NØYAKTIG de bildene jeg ba om da, ikke to av det samme.

Men det jeg ser på det bildet du har postet, er driveren installert og fungerer helt fint.

Derfor er det dette bildet som er viktig at jeg får se:

261010_wifi2.jpg

Her er hva du må trykke på for å komme dit:

291010_wifi1.jpg

Du ser det jeg har markert med blått er hvor du skal gå for å finne det bildet.

Jeg har ikke samme pc som deg nei, men et driver problem er et driver problem. Uansett, nettverkskortet funker fint, men jeg må se det andre bildet først, før jeg kan forklare deg hvordan du kobler deg på nett. Eller, om du kommer deg inn dit, så kan du høyreklikke på det trådløse kortet og da skal du få opp dette:

291010_wifi2.jpg

Det med rødt, kan være at står Aktiver hos deg.

Det med blått er der du velger hvilket nettverk du skal koble deg på (hvilken trådløs router)

Post bildene, og du vil uansett fra denne siden kunne koble deg fra og på et trådløst nettverk, med det kortet du har på pcen. Uavhengig av om en eller annen tastefunksjon funker eller ikke.

Eneste hadde vært om du hadde en fysisk bryter som slo kortet av og på, men da hadde vi vel ikke hatt denne diskusjonen, for da ville det jo bare vært å slå den på... :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

291010_wifi2.jpg

Det med rødt, kan være at står Aktiver hos deg.

Det med blått er der du velger hvilket nettverk du skal koble deg på (hvilken trådløs router)

Post bildene, og du vil uansett fra denne siden kunne koble deg fra og på et trådløst nettverk, med det kortet du har på pcen. Uavhengig av om en eller annen tastefunksjon funker eller ikke.

Eneste hadde vært om du hadde en fysisk bryter som slo kortet av og på, men da hadde vi vel ikke hatt denne diskusjonen, for da ville det jo bare vært å slå den på... :!:

prøvd min beste men fant ikke de bildene, men nå fant jeg etter du forklart hvor den hva : )

37212_1666597825904_1266032013_1783017_8062600_n.jpg

Lenke til kommentar

Ja det viser jo at du har trådløst nettverk tilkoblet og at alt fungerer som det skal.

Før du fikk den trådløse driverene til å fungere, var det nok ikke et rødt kryss på Local Area Connection.

Du har prøvd å legge inn driveren 2 ganger for det trådløse kortet, og du kan trygt slette Wireless connection 2 fra listen der.

Høyreklikker du på Wireless Connection, så får du opp de valgene jeg viste deg.

Endret av myhken
Lenke til kommentar

Ja det viser jo at du har trådløst nettverk tilkoblet og at alt fungerer som det skal.

Før du fikk den trådløse driverene til å fungere, var det nok ikke et rødt kryss på Local Area Connection.

Du har prøvd å legge inn driveren 2 ganger for det trådløse kortet, og du kan trygt slette Wireless connection 2 fra listen der.

Høyreklikker du på Wireless Connection, så får du opp de valgene jeg viste deg.

ja har prøvd å høyreklikk på den sjø. fikk det samme som du fikk : )

er det bare å høyre klikk på wireless connection 2 å trykk på slett eller må man inn på kontrollpanel osv?

Lenke til kommentar

er det bare å høyre klikk på wireless connection 2 å trykk på slett eller må man inn på kontrollpanel osv?

Om du er i det bildet, er du jo allerede i kontrollpanelet... :!: Bare å slette den i det bildet du ser den.

021110_wifi1.jpg

Endret av myhken
Lenke til kommentar

Om du er i det bildet, er du jo allerede i kontrollpanelet... :!: Bare å slette den i det bildet du ser den.

021110_wifi1.jpg

som du ser så går det ikke ann å slette :-| 73053_1667032036759_1266032013_1783929_8007484_n.jpg

men her står det avinstaller, skal jeg avinstaller den der eller? 150300_1667037636899_1266032013_1783942_1360884_n.jpg

Endret av xain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...