Cazzo Grande Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg er mest opptatt av å vinne som et lag. Har sett at veldig mange ikke bryr seg så mye, og at K/D ratio er høyest prioritert. Hva syns dere, er dere mest opptatt av å vinne som et lag eller å få høyest score? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Går alltid for å vinne. Uansett. Driter hardt i k/d ratio. Det betyr så lite å ha 5:1 når man taper. Da har man tapt på to måter. Så jeg ligger på en 1.6 k/d ratio, en ratio som ikke rettferdiggjør ferdighetene mine føler jeg. Men hey.. watcha gonna duu? Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Spørs hva jeg spiller for, elsker å vinne, og gjør som regel det når jeg går inn for det. Må som regel være team carrier pga. lavt nivå public mw2. Egentlig løper jeg bare rundt på public og dreper de jeg kommer over Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det er jo ett krigs spill, så. Men jeg liker å vinne jeg. Jeg synst det er gøy å vinne jeg nå. for før var det bare Kd jeg bryde meg om. Blir noen med å spille team? Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har begynt og spille CtF og der går man ikke får god K/D for og si det sånn.. Det er så sinnsykt irriterende når du treffer de som sitter campenes med motstanderens flagg med en noobtube.. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Syns det gir for lite mening å bare gå etter K/D i f.eks Domination, Capture the Flag, HQ:Pro etc... Jeg spiller kun for å vinne matchene og deretter tjene litt ekstra XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå