JFM Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Hei. I sommerferien fant en av mine beste kompiser ei ny jente han rotet med et par uker. Det gikk ikke noe bra for han. Hun var vell egentlig ikke interessert, så det de kunne fått døde fort. Etter et par uker så begynner denne jenta å vise interesse for meg. Jeg var litt skeptisk i starten, siden jeg ikke viste hvordan kompisen min ville ta det. Når jeg etter hver fikk forklart han det så sa han at det var greit. Vi starter med å skrive mye sammen på msn. Men vi var også litt sammen. Jeg kyssa/klinte med henne flere ganger mens jeg var sammen med henne. Må nevne at jeg jobber 20 mil hjemmefra, så er kun hjemme i helgene. En fredag dro jeg til henne for å se på film. Vi så ikke film. Det endte med at jeg sov hos henne og at jeg mista jomfrudommen min. Skal ikke si at jeg var superforelska i jenta, men jeg likte henne veldig godt. Jeg har senere hørt fra besteveninna hennes (som forsåvidt er mere eller mindre sammen med kompisen min som jeg starta å si noe om i denne posten), at denne jenta liker meg veldig, veldig godt. Men at hun har hatt veldig dårlig lykke med gutter tidligere og på denne måten er redd for å bli gla i noen. Jeg tolker det som om hun tror at alle gutter vil utnytte henne. Men jenta tar nesten aldri kontakt. Forrige helg skulle begge disse jentene drikke. Jeg og kompisen min kjørte dem på vorspiel. På tur dit endte det med at jeg og denne jenta satt og klinte i baksetet. Vi slapp dem av der de skulle, før vi dro til kompisen min. Etter en times tid ringer den nye jenta til kompisen min, og sier at vi må komme. Fordi "jenta mi" sitter på badet og gråter og vil kun snakke med meg. Vi dro så dit og jeg gikk inn på badet til henne. Hun var veldig lei seg (og veldig full). Noen av det første hun sa var: "Jeg kan ikke like deg". Så forklarte hun masse greier. Hun sa bla at hun ikke ville såre meg. Jeg tolker det egentlig som at hun tror at jeg bare er ute etter å bruke henne, for så å såre henne. Vi var på badet i nesten en time. Men når vi var ferdig der ble det mye bedre. Etter ei stund kjørte vi dem ut på byen. Jeg skulle hente dem når det stengte. Det gjorde jeg. Det endte opp med at jeg kjøre "jenta mi" hjem etter at jeg hadde kjørt veninnene hennes. Hun vile også at jeg skulle sove hos henne. Det gjorde jeg. Men det ble ikke noe sex, da hun hadde mensen. Men jeg lå og "koset" med henne. Dagen etter skreiv jeg bare noen meldinger til henne, men hun svarte på en veldig uinteressert måte. Det samme gjelder mandagen. Men jeg har ikke hørt noe fra henne siden da! Har prøvd å få venninna hennes til å finne ut om jenta egentlig er interessert i meg. I dag sa veninna; "det er ikke det at hun ikke er interessert. Hun er bare redd for å såre deg". Jeg svarte så at jeg ikke tror hun er interessert eller at hun er redd for å bli såra selv. Såe...? Hva burde jeg gjøre PS: Dette er en veldig kort versjon av historia, så det er bare å spørre om om det er noe mere dere vil vite Endret 8. oktober 2010 av JFM Lenke til kommentar
Navn11 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 "Lett" snakk med henne og bli enig på et hvis Lenke til kommentar
atwater Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvordan? Hvis du har henne på msn, eller bedre telefonnummer. Kan du ringe henne også spørre henne om dere kan ta en kaffe eller lignende, også kan dere snakke om det. Er vel ikke verre enn det Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Men hva bør jeg si til henne da? Føler meg hjelpesløs her Lenke til kommentar
atwater Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Men hva bør jeg si til henne da? Føler meg hjelpesløs her Bare si at hun kan stole på deg og at hun ikke skal være redd for å såre deg. og andre eventuelle ting du kommer på i farta Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 "Vil du gifte deg med meg?" 1 Lenke til kommentar
dkny Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Hmmm. Jeg tror egentlig ikke hun er forelsket i deg sånn det er nå... Tror det heller er hun som "bruker" deg til å komme over ensomheten etter å ha blitt såret av gutter hun vært helt sikker på at hun var forelsket i. Det er derfor hun sa det om at "jeg kan ikke såre deg." Fordi hun ikke er sikker på følelsene sine, og er redd det ikke vil funke for hennes del. Det var nok dette hun innså da hun gråt på badet. Venninna hennes sier også at "hun vil ikke såre deg", noe som vitner til at det er jentas følelser som mangler, ikke det at hun ikke kan stole på deg. Men det kan hende følelser kommer etterhvert, så ikke gi opp. Hun er iallefall veldig tiltrukket av deg. Det er en god start. Endret 8. oktober 2010 av dkny 3 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Hmmm. Jeg tror egentlig ikke hun er forelsket i deg sånn det er nå... Tror det heller er hun som "bruker" deg til å komme over ensomheten etter å ha blitt såret av gutter hun vært helt sikker på at hun var forelsket i. Det er derfor hun sa det om at "jeg kan ikke såre deg." Fordi hun ikke er sikker på følelsene sine. Men det kan hende det kommer etterhvert, så ikke gi opp. Hun er iallefall veldig tiltrukket av deg. Det er en god start. Er det kompisen min og sier. Men hun tar jo ikke kontakt. Skal jeg kontakte henne? Føler at det i det siste kun har vært jeg som tar det første skrittet. Hvordan skal jeg "få henne sikker" på følelsene sine? Hvordan kan jeg vise henne at jeg ikke er ute etter å utnytte henne? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Vi dro så dit og jeg gikk inn på badet til henne. Hun var veldig lei seg (og veldig full). Noen av det første hun sa var: "Jeg kan ikke like deg". Så forklarte hun masse greier. Hun sa bla at hun ikke ville såre meg. Jeg tolker det egentlig som at hun tror at jeg bare er ute etter å bruke henne, for så å såre henne. Vi var på badet i nesten en time. Men når vi var ferdig der ble det mye bedre. Red alert, attention whore detected. 2 Lenke til kommentar
pixl Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Du har brukt av fritiden din for å kjøre henne rundt på fylla, trøstet henne, sovet hos henne uten "pulings", tatt kontakt uten å få noe tilbake osv osv. Siden det er så tidlig i gamet synes jeg at du har gjort din del. Forsøk å putt følelsene litt til side og spill ballen over til henne for å finne ut om hun selv gjør noe ut av seg. Tar hun ikke kontakt, så f*ck it og vent på noe annet. Jeg tror det er få som holder tilbake hvis de virkelig vil fordi de er redde for at de en gang kommer til å såre motparten. Da hadde det ikke vært mange kjærester på denne kloden. Tror faktisk hverken du eller jeg hadde eksistert 3 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Får gjøre det. Hvordan bør jeg opptre om jeg treffer henne og vi ikke er alene? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Hmmm. Jeg tror egentlig ikke hun er forelsket i deg sånn det er nå... Tror det heller er hun som "bruker" deg til å komme over ensomheten etter å ha blitt såret av gutter hun vært helt sikker på at hun var forelsket i. Det er derfor hun sa det om at "jeg kan ikke såre deg." Fordi hun ikke er sikker på følelsene sine, og er redd det ikke vil funke for hennes del. Det var nok dette hun innså da hun gråt på badet. Venninna hennes sier også at "hun vil ikke såre deg", noe som vitner til at det er jentas følelser som mangler, ikke det at hun ikke kan stole på deg. Men det kan hende følelser kommer etterhvert, så ikke gi opp. Hun er iallefall veldig tiltrukket av deg. Det er en god start. Snakket nå med kompisen min (viste han posten din). Det du sier stemmer ganske bra Men hvordan går jeg videre frem? Lenke til kommentar
dkny Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Jeg skulle gjerne gitt råd for fremgangen din men jeg er redd for å gjøre det, iom at bortsett fra den generelle tolkningen jeg skrev basert på egen erfaring, virker hun og jeg forskjellige. Først av alt, jeg skjønner godt at hun gråt den gangen. Hun er nok trist pga guttene hun har blitt såret av, plutselig kommer det en kjekk fyr, DU, og er snill mot henne, trøster henne og er der for henne, som de ikke var. Og så, bittert nok, skjønner hun at hun ikke har nok følelser for deg... Skjønner godt at hun gråt, fordi been there done just that. Men ikke på den dramamåten der... derfor kjenner jeg meg ikke så godt igjen i personligheten hennes. Skal prøve likevel: Hvis det hadde vært meg som var jenta: Jeg vet nøyaktig grunnene til at jeg ikke har nok følelser for hver gutt jeg har avslått i tankene før/etter han har vist interesse. Dette er preferanser jeg selv har, spesielle ting jeg ser etter i personlighet og utseende som han mangler. Da hjelper det ikke om han vil "være der for meg" og "ikke utnytte meg" os.v. så mye han vil, så lenge han mangler en essensiell ting er det uaktuelt. Det er rett og slett ingenting han kan gjøre bortsett fra at han forandrer seg eller jeg forandrer meg: Om han plutselig ved et mirakel hadde forandret seg og fått det jeg synes han manglet, kunne nok følelsene mine kommet etterhvert. Eller om preferansene mine forandrer seg, så jeg stiller andre krav eller lavere krav til en gutt. Dette siste her skjer ofte, da jeg var yngre likte jeg f.eks. spaghettitynne gutter og alt annet kunne ikke taes på. Det forandret seg med årene og nå er ikke det en viktig ting. Når det er henne: Hun virker, som en fyr skrev, litt dramaqueen, utagerende, kanskje depressiv uten at noen vet det også. Det kan hende at alt hun faktisk trenger er å venne seg til deg og vite at du er der for henne. Isåfall kan du holde deg litt i bakgrunnen neste uke. Så kan du ta kontakt av og til på en hyggelig måte. Om du tror det er riktig utifra situasjonen, kan du invitere henne på middag og se en film...om hun er litt deprimert kan det være det er dette hun trenger, noe hjemmekoselig, langt unna fester og slikt. :) Men om det hadde vært meg, no chance for at dette hadde hjulpet. (Mulig det ikke hjelper for henne heller. Mulig hennes krav er at hun vil ha en fantastisk helt, en følelsesløs badboy, en gutt hun kan tilbe og såvidt få være hos, som ser ned på henne, og alle slike hun har møtt har ikke villet ha henne. For alt JEG vet. Hahahaha. Isåfall nytter ikke den kose-strategien der.) Om du synes ting går skikkelig treigt, kan du vurdere å enten fortsette, samtidig som du dater andre jenter, eller si til henne at du liker henne men har f.eks. truffet noen andre og vil ikke ha mer kontakt. Kanskje hun ombestemmer seg om hun står i fare for å miste en som endelig gir henne oppmerksomheten hun vil ha. Om hun finner en annen i mellomtiden, så kan det hende det er til det beste for deg rett og slett. Kanskje han kommer til å såre henne han og, så kan hun angre. Endret 8. oktober 2010 av dkny Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg og kompisen min var på fylla i går. Dama til kompisen min var sjåfør for oss (med kompisen min sin bil). Med seg hadde hun "jenta mi". Så hadde det seg sånn at vi gikk inn i bilen 10 sek før de andre da vi skulle på vors. Jeg sa da til henne: "Jeg har noe jeg må si til deg, men vet ikke hvordan jeg skal formulere det. Så vi får ta det en annen gang. Vi sa vell stort sett ingenting til hverandre resten av kvelden/natta. De kjørte oss på vors, på byen og hjem igjen. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 For å si det sånn, unge mann, så herser denne jenta med deg. Jeg tipper du er 18 og hun er ca 17 ? Hun har kanskje følelser for deg. Men hun får deg til å kjøre henne på fest, kjøre henne til byen, komme hjem til deg og ikke pule... alt på EN kveld. Kan si deg at dette er etablering av dominans. Du kommer til å inngå et kjipt forhold hvis du ikke stopper denne prosessen... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Høres ikke bra ut Jeg blir 20 i mars, hun 19 i desember Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Etter det du har forklart, så har hun de klassiske trekkene på en oppmerksomhetssyk jentunge. Lager drama ved å låse seg inne på et do, og ikke ville prate med noen andre. Og du gaper over agnet, kroken og fiskestanga. You poor bastard. Jeg kjenner meg så alt for godt igjen, i hvordan jeg også ofret for mye og ble hersja med på denne måten - nå har jeg endelig lært. 1 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Hva burde jeg gjort når hun var inne på do og gråt? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hva burde jeg gjort når hun var inne på do og gråt? Ikke kjøre halve byen rundt for å trøste henne i alle fall. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå