KiPh Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Alt sammen var bra helt til jeg fikk beskjed om at det hadde kommet en oppdatering til skjermkortet og at jeg trengte den. Lasta den ned og neste gang jeg skrudde på maskinen så var bildet mye mindre på skjermen og en diger svart ramme rundt. Gikk inn på Catalyst Control Center, og fant fram Scaling options. Den stod på max, men skrudde den ned og så opp igjen så var problemer løst. Skjermen var tilbake til det normale. Men hver gang jeg starter opp pc'en så er det samme problem, var ikke noe stort problem egentlig, men nå skjer dette når jeg spiller også og det er ganske så irriterende. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre slik at jeg slipper å trykke meg inn på Scaling Options hver gang jeg starter opp maskinen? Har prøvd de enkle tingene som f.eks å trykke Apply så Ok når jeg er ferdig i CCC, prøvd å endre på innstillinger og så reinstallerte jeg driverne. Skjermkort: ATI Radeon 5770 Bruker HDMI kabel. Endret 8. oktober 2010 av KiPh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå