Slurpee Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Dette er en topic for de som skal eller lurer på om de skal til dreamhack winter 2010. Jeg har selv tenkt til å dra, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal komme meg dit. Jeg har ikke bil, så jeg kan ikke kjøre dit. med mindre noen andre har plass til en ekstra. Da kan jeg ta med meg min stasjonære maskin, men om jeg flyr så kommer jeg til å ta med laptopen. Om noen andre skal dit og kjører bil, er det mulig å sitte på? jeg bor 6 mil sør for Oslo. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hei, Jeg, cottoncandy, juletreduden og en venn av meg skal dit. Vi tar Lion bussen: http://www.dreamhack.se/dhw10/2010/09/21/bus-from-oslo/ Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 :-) Jeg også. Skal bli moro. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 ikke buss fra bergen jo, da hadde jeg joinet på flekken Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Så dere Day9 kommentere Starcraft 2, eller? Jeg hadde bra lyst til å reise dit, bare for å hilse på ham. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 hmm.. hørte mye om Day9 men jeg veit helt ærlig ikke hvem det er. Så bare mange bilder av han Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Han er bare så fantastisk morsom. Han caster vanligvis SC2-kamper på egenhånd, men nå var han hentet inn til Dreamhack. Dauer av den karen, altså :b Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Forresten, Slurpee var du der? Har en liten følelse av at jeg veit hvem du er Endret 2. desember 2010 av Submit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå