Wooho Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hei! Jeg har en web/oracle server som kjører en iis web site og en oracle server. I tilleg er det en applikasjon som kjører mot oracle og startes i form av en .exe fil. Alt ligger lokalt på serveren. Finnes det en måte å deploye denne .exe filen slik at folk kan nå denne filen og staret applikasjonen på en måte f.eks ved at jeg lager en web link? Dette uten at jeg må ha citix. Dette er en Win 2003 standard server. Den er åpen mot nettet og tiljengelig på internett. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Hvis applikasjonen kan snakke med Oracle-basen over internett så burde det ikke være noe problem, teknisk sett. Dvs, applikasjonen må kunne pekes mot hosten eller IP-adressen serveren har ut mot nettet. Er den hardkodet til å gå mot localhost el.l. må den kodes om. Men det er jo problematisk å ha portene til DB-serveren åpne ut mot nettet. Er dette en native Oracle applikasjon, eller bruker du en ODBC-driver? Endret 11. oktober 2010 av Calm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå