Dreadlord Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Leste akkurat om filmen The last Samurai med Tom Cruise i hovedrollen. Det fikk meg til å tenke på spillet Last Ninja som var på c64 for mange år siden. Husker det hadde veldig god grafikk på den tiden og ikke minst bra spillbarhet. Vanskelig var det også. Har ikke hørt noe, men er det ikke på tide med en come-back . Med dagens grafikk kan en ny utgave bli strålende! Tror nok mange ville likt en tilbakekomst av denne nostalgikeren. Hva sier dere? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 de holder på med en remake (til xbox, såklart). http://www.tothegame.com/game.asp?ID=1449 Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Husker jeg spilte Last Ninja på Commodoren, ja. Det var jo utrolig bra på alle måter egentlig. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 bortsett fra den sumpen på level 1.. urk, som jeg irriterte meg når jeg for n'te gang bommet med en pixel og falt pladask i vannet. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 bortsett fra den sumpen på level 1.. urk, som jeg irriterte meg når jeg for n'te gang bommet med en pixel og falt pladask i vannet. hehe kjenner meg igjen der. Pixel hopping og ikke minst sverm med irriterende bier, men det var en del av sjarmen. Glemmer aldri følelsen av å virkelig klare å hoppe over sumpen, eller kaste molotov coctail i skjeften på en alligator. Håper det blir en port til pc etter hvert, om jeg ikke skaffer meg en xburk i mellomtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå