malarki Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Etter mange gode råd her fra forumet, har jeg nå funnet frem til et oppsett jeg tror skal være dugandes hos DustinHome. Har nådd budsjettgrensen og satser på at denne pc-en duger til de fleste nye spill og er halvveis stillegående. Er det noen som har noen supertips eller innspill før kjøpet går? Lurer på om jeg har alle komponenter som trengs, om de er kompatible og om jeg trenger ekstra ledninger, vifter etc eller om jeg klarer meg med det jeg har. På forhånd takk. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Alt ser veldig bra ut Hadde du hatt penger, så kunne du gått opp på PSUen til en 650w eller 750w. Men den du har valgt skal gå fint Ledninger å alt følger med hadde du hatt et større budjsett, kunne du kjøpt 1gb versjonen av GPUen du har valgt Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tar kanskje det oppsettet jeg også, skal snart ha ny til samme budsjett. Lenke til kommentar
attilla Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=844804&su=E7ACB677-1C5F-4E34-9E4F-CD95795DA76D Lenke til kommentar
malarki Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Supert, takk for det sveibuen. Noen som vet om det er god nok plass i kabinettet til skjermkort, hovedkort etc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå