Jakoozie Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Til Iphone og Ipod Touch – inkludert online flerspiller. Les mer Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hehe, på 3.5".. Dere får kose dere folkens Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvorfor kalle det for Battlefield bad company 2? Det er to vidt forskjellige spill. Pengesugere... Lenke til kommentar
King Saul Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Øynene mine brenner.... Rett dere etter språkrådet... http://www.sprakrad.no/Toppmeny/Aktuelt/iPod-eller-Ipod/ 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Den sprakende raden har talt Og ett direkte svar også rett til skribentene er ikke noe de kan overse. Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Øynene mine brenner.... Rett dere etter språkrådet... http://www.sprakrad.no/Toppmeny/Aktuelt/iPod-eller-Ipod/ Må si meg enig i dette! edit: quota litt feil Endret 9. oktober 2010 av Redhead93 Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Her brenner det mer etter å ha lest ei nrk-aktig blekke på god gammaldags grautmål. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 "Battlefield: Bad Company blir mobil"... Går det an å ringe med det også? Det skal sikkert bli mobilT ... ? Synes dog at grafikken er noe bedre på min stasjonære... :!: Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 De kunne heller kalt spillet for Battlefield: Mobile Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 eller Applefield: Bad Company... Noe slikt, siden det sikkert bare er til apple produkter.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 "Battlefield: Bad Company blir mobil"... Går det an å ringe med det også? Det skal sikkert bli mobilT ... ? Synes dog at grafikken er noe bedre på min stasjonære... mobil i den forstand at den kan tas med overalt. det er der ordet mobiltelefon stammer fra. en telefon du kan ta med overalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg