fjarle Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Operatørene underbyr hverandre i årets tre siste måneder. Les mer Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Fantastisk bra for forbrukerne! Nå gjelder det å velge riktig operatør. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Veldig morsomt. Jeg bestilte Tele2 sin variant for en uke siden (da jeg allerede hadde tele2, og overgangen var nesten umerkelig og veldig rask). I dag fikk jeg sms om at prisen var satt ned til 89 med tilbakevirkende effekt. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Blir bare mer og mer fornøyd med chess som opperatør:-) Får håpe de klarer å opprettholde noe slikt videre når vi runder 2011 på kalendere:-) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Nesten irriterende å nylig ha hoppet på iPhone 4 med iTouch binding i 12 måneder nå hehe. men Chess skiller seg ut ved å ha barbert prisen med ytterligere 90 kroner. 99 hardt ervervede grunker er det man nå må ut med for å snakke med hvem man vil, så mye man vil i årets siste tre måneder. Også hos Chess blir man i januar overført til et abonnement som koster 199 kroner i måneden og inkluderer en haug tale-, sms- og datatrafikk. Endret 8. oktober 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 dette virker faen meg som en gavepakke ja. noen som har peil på hvilken av opperatørene som er best? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Oppdatert:Og nå tikket akkurat en pressemelding fra Tele2 inn, med overskriften "Game set match fra Tele2". Her forteller de at deres tilbud nå koster 89 kroner, og dermed er altså svenskene med det sorte fåret ti kroner billigere enn svenskeide Chess. Oppdatert 2: Nå har Chess skrudd ned prisen igjen, slik at de også tar 89 kroner for årets siste måneder. Vi avventer neste trekk. Gøy! Synd det ikke kan settes opp med fri familie (tele 2 sitt), men det er jo heller ikke nødvendig med disse prisene. Og de sier ingen binding, så kan bytte til noe annet etter jul. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Deilig dette her. Elsker priskrig. Valgte Chess for min del, simkortet til Tele2 funker dårlig med iPhone. Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Valgte OneCall...i og med at Chess opererer med netcom dekning, er de desverre uaktuell for mitt vedkommede. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 One Call er best. Har hatt de i over to år nå, og har spart mange kroner på å velge de. Er det fortsatt folk som velger Telenor der ute? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Det er vel fortsatt noen som velger kvalitet fremfor lavpris. Dvs. kvalitet på div. tjenester, tjenester andre ikke har osv. Endret 9. oktober 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kan du uttype hva du mener med kvalitet? Jeg syns det er god kvalitet og mange tjenester man kan velge med OneCall som med Telenor, bare at det er billigere. Og kundeservice er mye bedre enn hos Telenor, etter min erfaring. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Det er bare å sammenligne tjenestene til de forskjellige leverandørene, noe jeg tror du klarer. Det er ikke til å stikke under en stol at de aller fleste ikke trenger særlig med tjenester annet enn SMS, MMS, SURF og å ringe og dermed velger de billigste operatørene. Kundeservice varierer hos alle leverandører etter min erfaring. Endret 9. oktober 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Synd at Telenor aldri gjør noe slikt. Hadde det ikke vært for den suverene dekningen deres, ville jeg byttet operatør på flekken. Prisene er ikke gode. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Mange andre bruker jo Telenor sitt nett. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Klart, så det er muligheter. Men har likevel hatt utrolig ustabil dekning selv med operatører som mener de bruker Telenor sitt nett. Prøvde derfor engang å skifte SIM når problemene oppstod (altså til et SIM som faktisk kom fra Telenor) og dekningen ble straks mye bedre og mer stabil. Var ei heller noen feil på SIM-kort fra annen leverandør. Så i praksis blir det dessverre ikke helt det samme, enn om man skulle tro så. Vet ikke helt hvorfor. Mulig Telenor har lagt inn noen begrensinger på andre tilbydere i eget nett. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Jeg vil tro, uten å vite, at de selvf. har en form for QoS som sikrer deres egne kunder best kvalitet. Endret 9. oktober 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja, det tror jeg også. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 For omlag to uker siden lanserte operatøren One Call et abonnementet de kalte Gavepakka Hos One Call heter dette Folkepakka So, which is it? Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Gavepakka er tilbudet som gjelder ut 2010. 1. januar 2011, overføres alle med gavepakka til det nye abonnementet: Folkepakka. Både tele2 og Chess har tilsvarende system. Dersom du har gavepakke(one call)/superdeal(tele2)/sjakk matt(Chess), og ønsker et annet abonnement enn "folkepakka", kan du be om dette spesifikt, og det skal gå greit. (Står i vilkårene til gavepakke/superdeal/sjakk matt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg