eien Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 har tent mye på å minimere støyen i pc'en... noe det lett blir når en sverger til AMD. Noen som har noen tips? har sett på en diger radiator (http://www.watercooling.dk/shop/productinfo.asp?id=375) noen som har noen erfaringer med denne eller lignende radiatorer? + hvilken pumpe er best støy/ytelses messig? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Med en svær radiator så går det greit uten vifter, men du kan ikke klokke så mye da.. Lenke til kommentar
eien Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 overklokking er ikke hoved målet Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg så på en dansk oc-side der de hadde koblet to raddiser i serie ( tror jeg) og satt dem oppå kassa. Pc'en stod relativt midt i rommet slik at det ble en ok luftgjennomstrømmning og de kjørte derfor uten vifter på radiatorene.. Har 3 radiatorer selv, men de er inne i pc'en og jeg tviler på at de vil klare å avgi nok varme til omgivelsene uten vifte på :-? Lenke til kommentar
Geggi1 Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Har du ikke vannmåler så kan du jo koble deg direkte til vannkrana å bare la vannet renne rett gjennom. Du kan bare sette på en liten ventil slik at du får sånn passe flow gjennom systemet. Det eneste du trenger å kjøpe da er kjøleblokka til cpu. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Men da får du kondens å tenke på, og du får ikke akkurat noen lan-pc lengre Lenke til kommentar
eien Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Geggli1: Skal stå på student hybelen min, så tror det er uaktuellt med det vann slange styret ditt... men hadde det ikke vært for det så ... hadde jeg ikke gjort det uansett. Flop|s: hvilken dansk oc-side? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå