minimum payne Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Hei- jeg begynte for noen uker siden med den åpne betaen , ( gå på siden dems og lag en bruker konto så kan du laste ned og spille med en gang, spillet er i beta ennå men funker fint) og jeg liker spillet veldig godt, særlig helte karakterene, at man tar med erfaringen deres til neste kamp osv, jeg har en lvl 13 allied paratrooper , og mine favoritt helter er ett bk team lvl 2 og en anti tank kanon lvl 2, jeg har litt vansker med å levle dem fortere og tar gjærne imot tips på måter å få dem opp i lvl 5 fort på. Endret 8. oktober 2010 av minimum payne Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hva er company of heroes online? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det er Company of Heroes. Online. Har ikke prøvd det selv, men etter hva jeg har forstått er det en online-utgave av Company of Heroes. Har vurdert å prøve selv etterhvert når jeg får tid. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja, ble nysjerrig og sjekka det ut. Ganske bra i grunn! Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Spilte det i sommerferien, men har gått lei Company of Heroes (~550 timer CoH + ~50 timer CoH-Online). :/ CoHO drar inn RPG elementet i CoH serien. Mye morsommere å spille mot AI når du slipper off-map artillery. :-) Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 søren... You cannot log into this game. dette spillet så sykt bra ut hadde kyst til å prøve det. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Likte mye bedre spillet før, RPG elementene passer ikke inn i det hele tatt synes hvertfall jeg. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Smak og behag det, jeg syns det hele har blitt bedre. Får nesten litt wc3 flashbacks, herlig! Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei- jeg begynte for noen uker siden med den åpne betaen , ( gå på siden dems og lag en bruker konto så kan du laste ned og spille med en gang, spillet er i beta ennå men funker fint) Har de åpnet betaen? o.O Var closed beta for 20'000 sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei- jeg begynte for noen uker siden med den åpne betaen , ( gå på siden dems og lag en bruker konto så kan du laste ned og spille med en gang, spillet er i beta ennå men funker fint) Har de åpnet betaen? o.O Var closed beta for 20'000 sist jeg sjekket. Jeg laga meg iallefall en brukerkonto der og kunne laste ned med en gang og spille. det virker som det er mye mer axis spillere som er høyere lvl enn allied, er det fordi tyskerne har så mye fete artillerier? Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Har lagt merke til det når jeg har spilt og, det er mange flere som bare spiller Axis enn det er som spiller bare Allied. Har mye med veteranecy til Axis å gjøre tror jeg. Klarer du som Axis å holde halve mappet eller mer til du får 3 vet så er Allied doomed. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 syns det var nogenlunde vanskeligere enn vanlig COH, har ikke helt lært meg de heltene-unitsene enda. Blir spennende det her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå