billywillie Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Har et merkelig problem med eos utility.(versjon 2.8.02) Så fort jeg kobler opp kameraet og går inn i remote settings så bryter den internettforbindelsen min! Går jeg inn å ber om å koble opp på nettverket så finner ikke windows noe nettverk! Kjører trådløst og windows vista. Eneste mulighet er da og restarte for å komme på nett igjen. Noen som vet løsningen på dette? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Har jeg ikke opplevd - men jeg har dog Windows 7. Dvs jeg hadde Vista på den bærbare en tid uten dette problemet. Men det tyder på en mulig driverkonflikt. Altså det er ikke EOS-utility som er problemet, men WIA-driveren EOS-utility installerer. Eneste jeg kan foreslå er at du avinstallerer Canon-programvaren samt drivere og prøver å installer på nytt. Bruk også EOS-utility 2.8.1, som er den nyeste. 2.8.02 skal egentlig ikke støtte 550D. Rettelse: Prøv å oppdatere EOS-utility til 2.8.1 før du gjør noe annet. Oppdater eventuell annen Canon programvare også. Du finner de her. Endret 8. oktober 2010 av Bolson Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Takk for hjelpen. La inn versjonen som du sa og nå funker det bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå