peach Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Når jeg vil kontrollere et dokument for skrivefeil, både nynorsk og bokmål, får jeg opp en melding som sier: "Word cannot find the spelling file mssp3NO.dll or mssp323.dll for Norwegian (Bokmål)". Hvor kan jeg få tak i denne filen? / Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...c=5571&forum=25 Lenke til kommentar
peach Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 Takk takk! hehe, jeg ventet sikkert ikke i mer enn et minutt før jeg fikk svar på det jeg ville :smile: Lenke til kommentar
peach Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 VEEEEEEEEEEENT litt nå du! Det var jo bare nynorsk stavekontroll i den! Hvor ble det av bokmålen? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Uansett er det ulovlig det du spør etter. Kill thread? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Ulovelig??? På ossn måte kan det være ulovelig??? Hves æ spør de om Hjelp fila tel F.eks mirc, så e det ikkje ulivelig...DaH!! Lenke til kommentar
tZar Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Borre: Kan du begrunne utsagnet ditt ? Kan ikke skjønne hvordan dette kan være ulovlig. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 "Ulovlig" i den grad at du bryter MS sine lisensregler. Hvis man spør om hvor man finner norsk stavekontroll-filer for Office, så vil jeg anta at man har engelsk (eller annet språk) utgave (der norsk ikke følge med). Microsoft gir ikke bort stavekontroll gratis. Det Peach spør etter vil være en "rippet" stavekontroll, som jeg anser som ulovlig. Er det så vanskelig å forstå da? Lenke til kommentar
tZar Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Er det umulig at man kanskje har Norsk Word2000 og vil få merget inn stavekontrolen fra denne inn i WordXP ? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Det er vel heller ikke "tillatt" fra MS sin side (offisielt går det ikke). Hvis man er så "fjortis" at man ikke klarer å finne svaret på det med et enkelt søk på Internett, bør man heller ikke få svar her i forumet. Det er nå min mening, så får du/dere være så uenige dere vil! Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Borre, godt argument. Tråden er låst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg