NemisO Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hei! Lurer på hvos i olso/akershus man kan få kjøpt indoboard? Eventuelle norske nettbutikker som selger det? SeaSport og whitewater hadde ikke. God helg! Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 hva er problemet med å kjøpe fra utenlandske nettsider? Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Kjapt søk så fant jeg: http://www.westsurfing.no/produkter/691/Indoboard Har ikke erfaringer med westsurfing.no sjæl, men søkte de opp på facebook faktisk, og for meg virker det som en grei side. Men du kan jo alltid søke på google etter erfaringer eller.no. Lenke til kommentar
NemisO Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 hva er problemet med å kjøpe fra utenlandske nettsider? Det er ikke noe problem å kjøpe fra utelandske nettsider. Jeg lurte bare på om noen visste om noen norske Du er sikkert dritkul rundt middagsbordet Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 hva er problemet med å kjøpe fra utenlandske nettsider? Det er ikke noe problem å kjøpe fra utelandske nettsider. Jeg lurte bare på om noen visste om noen norske Du er sikkert dritkul rundt middagsbordet Du skulle bare vist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå