RBW Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Voksenlan er inne på sin andre dag og vi er fremdeles tilstede. Les mer Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Så koselig dette var da! Har aldri hørt om dette LANet før no... Oo Arrangemanget virker gasnke bra! Mat er inkl! Kudos! Mvh LeeZarD Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Koslig her. Synes det er litt mange data nerder her... Maten er upåklaglig så langt. Har til og med fått sovet og dusjet. Masse morro!! Anbefales Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Skjer med å skrive så mye om voksenlan, men ikke bylan? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Fordi bylan er bare "et vanlig lan" med mange unge på. altså ikke så mye nytt å skrive om. VoksenLAN er litt mer spesielt. Bra artikkler! Er selv bare 17 år, men godt å se at også de eldre har interessen i behold Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Koslig her. Synes det er litt mange data nerder her... haha Endret 8. oktober 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Mat inkludert ? hvor mange måltider per dag? 750kr? Det er jo dritbra! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Absolutt ingen dårlig pris og et veldig bra arrangement. Og all honnør til kokken. "De Lillos - Kokken Tor" Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Virker utrolig mye koseligere å være på voksenlan enn vanlig lan. Tror jeg må bli "voksen" snart... Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) gryte vann, par poser pølsebrød og pakker pølser. Alt jeg hadde trengt hadde nok kommet godt under 450kr jah Men for dem som er matvrak og liker og fleske seg litt extra er nok valget deres best! Endret 9. oktober 2010 av Digidice Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 savner litt mer stoff om hva de driver med i lanet, gamer de mye? Eller er det heller mye snakk om gode, gamle dager? Eller diskuterer de hele tiden om hardware? Synes at det er litt moro å vite, eller? Hvis de gamer, hva spiller de? CS? Vil tro at de eldre spiller ikke cs så mye? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Her slipper man nok dundrende høyttalere i alle ender også. Stort pluss for min del. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Jepp, voksne folk har oppdaget øretelefoner og at det finnes en verden mellom in-ears og cerwin hehe. Endret 10. oktober 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Maten såg skikkelig god ut! forøvrig: I tillegg har jeg god hjelp av mine to døtre, og prøver du deg på dem vet du hvem du får som svigerfar! Que? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå