mobil_jenta Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hei! Jeg holder på med en skoleoppg om matvaner og har i den forbindelse ett spørreskjema jeg må få en del til å svare på. Derfor håpte jeg at kanskje en del av dere ville svare? Her er spørreskjemaet: Kjønn? Mann Kvinne Alder? _________________________ Høyeste fullførte utdannelse: Grunnskole Videregående skole 1-3 år ved Universitet/høyskole 4 år eller med ved Universitet/høyskole Yrke? ______________________________________________________________________ Hvor ofte spiser du/din familie ferdigmat? Hver dag Flere ganger i uka En gang i uka Ett par ganger i måneden Sjeldnere Hvor ofte lager du/din familie mat fra bunnen av? Hver dag Flere ganger i uka En gang i uka Ett par ganger i måneden Sjeldnere Hvor ofte spiser du/din familie grønnsaker? Hver dag Flere ganger i uka En gang i uka Ett par ganger i måneden Sjeldnere Hvor ofte spiser du/din familie frukt? Hver dag Flere ganger i uka En gang i uka Ett par ganger i måneden Sjeldnere Hvor ofte bruker du/din familie økologisk mat? Hver dag Flere ganger i uka En gang i uka Ett par ganger i måneden Sjeldnere På forhånd tusen takk til alle som vil hjelpe meg med dette Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kjønn? Kvinne Alder? 27 Høyeste fullførte utdannelse: Videregående skole Yrke? Selger Hvor ofte spiser du/din familie ferdigmat? Ett par ganger i måneden Hvor ofte lager du/din familie mat fra bunnen av? Flere ganger i uka Hvor ofte spiser du/din familie grønnsaker? Hver dag Hvor ofte spiser du/din familie frukt? Hver dag Hvor ofte bruker du/din familie økologisk mat? Ett par ganger i måneden Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Kjønn? Mann Alder? 19 Høyeste fullførte utdannelse: 1-3 år ved universitet (foreløpig) Yrke? Student Hvor ofte spiser du/din familie ferdigmat? Sjeldnere (les: Aldri) Hvor ofte lager du/din familie mat fra bunnen av? Hver dag Hvor ofte spiser du/din familie grønnsaker? Hver dag Hvor ofte spiser du/din familie frukt? Hver dag Hvor ofte bruker du/din familie økologisk mat? en/flere ganger i uka Endret 8. oktober 2010 av wingeer Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kjønn? Mann Alder? 18 Høyeste fullførte utdannelse: Holder på med VGS, så da må det vel bli Grunnskole Yrke? - Hvor ofte spiser du/din familie ferdigmat? Ett par ganger i måneden Hvor ofte lager du/din familie mat fra bunnen av? Flere ganger i uka Hvor ofte spiser du/din familie grønnsaker? Flere ganger i uka Hvor ofte spiser du/din familie frukt? Hver dag Hvor ofte bruker du/din familie økologisk mat? Sjeldnere Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Kjønn? Mann Kvinne Alder? _________________________ Høyeste fullførte utdannelse: Grunnskole Videregående skole 1-3 år ved Universitet/høyskole 4 år eller medr ved Universitet/høyskole Yrke? Student/Kundeansvarlig Hvor ofte spiser du/din familie ferdigmat? Hver dag Flere ganger i uka En gang i uka Ett par ganger i måneden Sjeldnere Hvor ofte lager du/din familie mat fra bunnen av? Hver dag Flere ganger i uka En gang i uka Ett par ganger i måneden Sjeldnere Hvor ofte spiser du/din familie grønnsaker? Hver dag Flere ganger i uka En gang i uka Ett par ganger i måneden Sjeldnere Hvor ofte spiser du/din familie frukt? Hver dag Flere ganger i uka En gang i uka Ett par ganger i måneden Sjeldnere. Spiser ikke sukker, holder et lavkarbokosthold. Hvor ofte bruker du/din familie økologisk mat? Hver dag Flere ganger i uka En gang i uka Ett par ganger i måneden Sjeldnere Endret 8. oktober 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kjønn? Mann Alder? 14 Høyeste fullførte utdannelse: Grunnskole Yrke? - Hvor ofte spiser du/din familie ferdigmat? Ett par ganger i måneden(meg) Hvor ofte lager du/din familie mat fra bunnen av? Flere ganger i uka Hvor ofte spiser du/din familie grønnsaker? Flere ganger i uka Hvor ofte spiser du/din familie frukt? Flere ganger i uka Hvor ofte bruker du/din familie økologisk mat? Sjeldnere Lenke til kommentar
mobil_jenta Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 TUSEN TAKK til alle som har svart!! Kjempeflott hvis enda flere tar seg tid til å svare Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Kjønn? Mann Alder? 31 Høyeste fullførte utdannelse: Videregående skole Yrke? - Hvor ofte spiser du/din familie ferdigmat? Flere ganger i uka Hvor ofte lager du/din familie mat fra bunnen av? Ett par ganger i måneden Hvor ofte spiser du/din familie grønnsaker? Sjeldnere Hvor ofte spiser du/din familie frukt? Flere ganger i uka Hvor ofte bruker du/din familie økologisk mat? Sjeldnere Endret 9. oktober 2010 av arjato Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Her er spørreskjemaet: Kjønn? Mann Alder? 20 Høyeste fullførte utdannelse: 1-3 år ved Universitet/høyskole Yrke? Student Hvor ofte spiser du/din familie ferdigmat? Ett par ganger i måneden Hvor ofte lager du/din familie mat fra bunnen av? Hver dag Hvor ofte spiser du/din familie grønnsaker? Hver dag Hvor ofte spiser du/din familie frukt? Hver dag Hvor ofte bruker du/din familie økologisk mat? Sjeldnere Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Her er spørreskjemaet: Kjønn? Kvinne Alder? 30 Høyeste fullførte utdannelse: 4 år eller med ved Universitet/høyskole Yrke? IT-ansatt i det private næringsliv Hvor ofte spiser du/din familie ferdigmat? Ett par ganger i måneden Hvor ofte lager du/din familie mat fra bunnen av? Flere ganger i uka Hvor ofte spiser du/din familie grønnsaker? Hver dag Hvor ofte spiser du/din familie frukt? Flere ganger i uka Hvor ofte bruker du/din familie økologisk mat? Ett par ganger i måneden Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Her er spørreskjemaet: Kjønn? Mann Alder? 22 Høyeste fullførte utdannelse: 1-3 år ved Universitet/høyskole Yrke? Student Hvor ofte spiser du/din familie ferdigmat? Definer ferdigmat. Frysepose med Tikka masala ? Frysepose med grønnsaker? Mikrobølgeovnmat? Eller maccern/kebab og bensinstasjonmat ? Tenker du på maccern osv så : Ett par ganger i måneden Tenker du på nedfryst mat som jeg slenger i panna så: Flere ganger i uka Hvor ofte lager du/din familie mat fra bunnen av? Teller wokka grønnsaker med kyllingkjøtt ? Eller sånn, bake mitt eget brød, lage kjøttkaker av kjøttfarse osv ? Jeg wokker en del, men da bruker jeg frysepose grønnsaksmix. Så da velger jeg: Sjeldnere Hvor ofte spiser du/din familie grønnsaker? Flere ganger i uka Hvor ofte spiser du/din familie frukt? Ett par ganger i måneden Hvor ofte bruker du/din familie økologisk mat? Sjeldnere Beklager rotet, men noen spørsmål var upresise Endret 12. oktober 2010 av Gyr0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Her er spørreskjemaet: Kjønn? X Mann Kvinne Alder? __17_____________________ Høyeste fullførte utdannelse: X Grunnskole Videregående skole 1-3 år ved Universitet/høyskole 4 år eller med ved Universitet/høyskole Yrke? _______Student________________________________________________________ Hvor ofte spiser du/din familie ferdigmat? Hver dag Flere ganger i uka En gang i uka X Ett par ganger i måneden Sjeldnere Hvor ofte lager du/din familie mat fra bunnen av? X Hver dag Flere ganger i uka En gang i uka Ett par ganger i måneden Sjeldnere Hvor ofte spiser du/din familie grønnsaker? X Hver dag Flere ganger i uka En gang i uka Ett par ganger i måneden Sjeldnere Hvor ofte spiser du/din familie frukt? Hver dag X Flere ganger i uka En gang i uka Ett par ganger i måneden Sjeldnere Hvor ofte bruker du/din familie økologisk mat? X Hver dag Flere ganger i uka En gang i uka Ett par ganger i måneden Sjeldnere Lenke til kommentar
Belle_ Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kjønn? Kvinne Alder? 26 Høyeste fullførte utdannelse: 1-3 år ved Universitet/høyskole Yrke? Byggingeniør Hvor ofte spiser du/din familie ferdigmat? Ett par ganger i måneden Hvor ofte lager du/din familie mat fra bunnen av? Flere ganger i uka Hvor ofte spiser du/din familie grønnsaker? Flere ganger i uka Hvor ofte spiser du/din familie frukt? Flere ganger i uka Hvor ofte bruker du/din familie økologisk mat? Sjeldnere Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kjønn? Mann Alder? 21 Høyeste fullførte utdannelse: 1-3 år ved Universitet/høyskole Yrke? Student og besøksvert i Nidarosdomen Hvor ofte spiser du/din familie ferdigmat? Ett par ganger i måneden Hvor ofte lager du/din familie mat fra bunnen av? Hver dag Hvor ofte spiser du/din familie grønnsaker? Hver dag Hvor ofte spiser du/din familie frukt? Hver dag Hvor ofte bruker du/din familie økologisk mat? Sjeldnere Lenke til kommentar
toazty Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Hei! Jeg holder på med en skoleoppg om matvaner og har i den forbindelse ett spørreskjema jeg må få en del til å svare på. Derfor håpte jeg at kanskje en del av dere ville svare? Her er spørreskjemaet: Kjønn? X Mann Kvinne Alder? ________25_________________ Høyeste fullførte utdannelse: Grunnskole X Videregående skole 1-3 år ved Universitet/høyskole 4 år eller med ved Universitet/høyskole Yrke? ___________KOKK___________________________________________________________ Hvor ofte spiser du/din familie ferdigmat? Hver dag X Flere ganger i uka En gang i uka Ett par ganger i måneden Sjeldnere Hvor ofte lager du/din familie mat fra bunnen av? Hver dag X Flere ganger i uka En gang i uka Ett par ganger i måneden Sjeldnere Hvor ofte spiser du/din familie grønnsaker? Hver dag X Flere ganger i uka En gang i uka Ett par ganger i måneden Sjeldnere Hvor ofte spiser du/din familie frukt? Hver dag X Flere ganger i uka En gang i uka Ett par ganger i måneden Sjeldnere Hvor ofte bruker du/din familie økologisk mat? Hver dag Flere ganger i uka En gang i uka Ett par ganger i måneden X Sjeldnere På forhånd tusen takk til alle som vil hjelpe meg med dette Endret 14. oktober 2010 av toazty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå