audunms Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Nei, det er ingen sjokolade, og den smaker heller ikke himmelsk. Les mer Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ser ut som de har tatt fonter og klosshet ifra Symbian. *Puuuuuuke* Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Pluss: Delikate menyer Minus: Menyene er litt upraktiske og trege Err.. "ok". Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Pluss: Delikate menyer Minus: Menyene er litt upraktiske og trege Err.. "ok". Det er forskjell på visuelt og funksjon vet du? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg synes designet var litt kult jeg! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 "– Firkantet design er ikke så praktisk" Ehhh? Mens dens siste iPhone får bare skrøyt??? Ville dere heller hatt et trekantet mobil? En rund en??? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 De tenker vel på hørnene også Lenke til kommentar
audunms Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Hei, takk for tilbakemeldinger. Menyer kan fint se fine ut (=delikate), og samtidig være tungvindte og trege. Iphone 4 er rund i kantene sammenlignet med denne. GD880 er i tillegg ganske avlang i formen, selv om den ikke er på langt nær så ekstrem som BL40. Men en trekantet mobil, DET hadde vært spenstig det. Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Denne testen burde vel vært på plass lenge før sommeren. Jeg synes LG kan design! Leit de ikke kan noe særlig annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg