Teardrop Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hei, Tenker å gå til anskaffelse av en treningsmatte som jeg kan bruke hjemme. Men lurer på om noen har noen råd i den forbindelse. Hvor tykk bør den være for at det ikke skal kjennes som en er rett på betonggulvet når en f.eks. tar sit-ups. Jeg kjøpte en billig matte på kampanje hos OBS! en gang, men denne var nesten ubrukelig da den var så tynn. Vet jo hvilket merke de bruker i treningsstudioet, men de ser ut til å koste over 1000,- per stykke og jeg hadde ikke tenkt å bruke riktig så mye. Noen som har noen forslag eller erfaringer. Er ikke så lett når en skal kjøpe på nettet uten å prøve... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Trenginsmatter er som regel ikke tykk. Finner du en som er sikkelig myk og tykk, er dette et yoga matte. Dessverre pleier de å være merke som "treningsmatter" i butikkene. Vanlig treningsmatte skal ikke være soft/myk. Dette er pga balance osv. Du finner rimlige på xxl. Endret 8. oktober 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå