Jellax Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Hei! Eg er en nybegynner i musikken og har begynt å leike meg litt i Fruity loops. Prøver å lage beats, og har lagt ut mitt første eksemplar eg sjøl føler eg fekk litt til. Hadde vert veldig hyggelig med litt tilbakemeldinger! Myspace og greier www.myspace.com/sideonbeats Endret 8. oktober 2010 av sideon Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 likte nr. 1 og 3 har du skaffet deg noen packs til FL studio, eller bruker du bare de lydene som følger med? Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Takk for tilbakemelding Ja, eg har lasta ned mange forskjellige packs. Må sei eg er mest nøgd med nr. 1 og 3 sjøl Har du noke formeining om ka eg kunne gjort annerledes på dei andre, eller falt det bare ikkje i smak? Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Nei, det falt nok ikke i smak. Ingenting galt med de, det er bare det at det er ikke 'min smak' når det gjelder bruk av instrumentene. hører igjennom nå igjen. liker shocked, couchmelted og "sånn som man hører i bilen" Endret 19. oktober 2010 av ZtriCk-T Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Godt å høre noke faller i smak! Då gjør eg noke riktig ivertfall :!: Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Har lagt ut ei ny låt: "Flyt". Litt anna retning denne gangen. Hadde vore kult med feedback www.myspace.com/sideonbeats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå