-IcQ- Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hei! Jeg har problemer me at når jeg starter left 4 dead eller left 4 dead 2 så mister jeg nettet så snart jeg joiner et online game. Før fungerte alt fint men plutseli begynnte jeg å miste nettet når jeg starta spillene eller når jeg joiner et online game! har vært slik i et halvt år nå så kan ikke spille de to spillene det er kunn de to spillene jeg mister nettet på, ingen andre! Har prøvd å formatere og avinstalere steam å l4d flere ganger, ingen ting hjelper! Håper noen av dere har svar takk på forhånd! Lenke til kommentar
marbek-GHOST Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Mister du nettet slik at du ikke kan bruke webben i det hele tatt eller mister du det bare slik at du ikke kommer inn på serveren i LfD? Lenke til kommentar
-IcQ- Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg mister tilkoblingen til internettet ja, slik at jeg ikke kan bruke noe som helst form for internett, ikke nettsider eller msn osv. Men slår jeg av spillet, så kommer nettet tilbake etter 2-5 min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå