Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 De siste ukene har jeg tisset meg ut når jeg har sovet. Våknet opp våt etc. Første gangen lo jeg bare av det, men nå er jeg nesten litt bekymret. Alltid i sammenheng med alkohol, men uansett, når det skjer så ofte så lurer jeg på om det er noe galt? Er 23år. Har aldri skjedd før. Er det påtide å roe ned drikkingen kanskje? Eller er det noe vits i å dra til lege? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ingen dårlig ide å roe ned drikkingen. Alkoholen endrer cellenes muligheter til å ta opp væske, og den fungerer muskelavslappende. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det var det vi pleide å kalle "Sengeveter" på barneskolen! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Aldri dumt å ta kontakt med lege spesiellt ettersom det ikke koster noe særlig å snakke med legen i 10 minutter. Ta i hvertfall turen hvis det begynner å skje selv når du ikke drikker. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Mange opplever å pisse ukontrollert i fylla, som oftest sammen med brennevin. Min eldre bror opplever dette hver gang han drikker vodka eller hjemmebrent. Han er nå 45 år gammel Han har rett og slett bare lært seg å ikke drikke seg sørpe full, eller hovedsaklig drikke øl. Det har fungert helt fint. Noen er bare sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå