zarchon Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Mulig dette har vært oppe tidligere, men må bare få ut frustrasjonen.... Når jeg spiller, kan jeg spille i alt fra 5 min til 1t før jeg får beskjed om att "connection to server lost, osv.... Hadde ikke dette problemet før, det er noe som har kommet i det siste. Som regel går det greit å spille gjennom 1 brett før dette skjer. Drivere til skjermkort og system forøvrig er oppdaterte, uten att det gjorde noe forskjell. Kjører med følgede maskninvare: Intel Q9550 (noe overklokket), ATI4890, 8 Gb ram, Vista 64bit. Noen fler som har dette problemet, og evt. en løsning?? Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Har hatt samme problem på noen servere. Virker som at det er flere som mister forbindelsen på samme måte der ute. Tror derfor det er et mere EA server relatert problem. I mitt tilfelle har over halvparten av spillere på enkelte servere falt ut sammen med meg. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Har hatt samme problem på noen servere. Virker som at det er flere som mister forbindelsen på samme måte der ute. Tror derfor det er et mere EA server relatert problem. I mitt tilfelle har over halvparten av spillere på enkelte servere falt ut sammen med meg. Er det noen servere som er bedre enn andre? TV2 varer sjeldent en runde før jeg faller ut. Er det noe hacking på enkelte servere? Enkelte får jo kills fra nesten andre siden av brettet... Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Har hatt samme problem på noen servere. Virker som at det er flere som mister forbindelsen på samme måte der ute. Tror derfor det er et mere EA server relatert problem. I mitt tilfelle har over halvparten av spillere på enkelte servere falt ut sammen med meg. Er det noen servere som er bedre enn andre? TV2 varer sjeldent en runde før jeg faller ut. Er det noe hacking på enkelte servere? Enkelte får jo kills fra nesten andre siden av brettet... Finnes mange andre gode servere derute. Få bare med at det er rangerte servere du vil ha tak i, ellers rykker du ikke opp i gradene. Stusset også selv på at mange derute kunne ta meg fra helt på andre siden av brettet. Har for kort tid siden nå fått låst opp "12x zoom" på sniper , det er ikke lett, men fullt mulig å snipe fra andre siden av enkelte brett. Endret 9. oktober 2010 av Cubicle Dude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå