Gjest annonym Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hei, jeg er sykt forelsket i en jente. men for redd til å spørre. Jeg har vist hvem hun er lenge, men ikke snakket med henne , før en fest for ikke så lenge siden hvor vi kyssa . Hvordan skal jeg fortelle henne at jeg elsker henne og spørre om å bli sammen? Takk for svar Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Du kan jo spørre om hun vil bli med deg på kino eller noe, eventuelt finne på noe annet på tomannshånd. Om dere allerede har kysset kan jo umulig være helt uinteressert, så er nok bare å prøve seg frem. Hold henne i hånden når dere går sammen, sett deg tett inntil henne, smil til henne. Skal ofte ikke så mye til Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Du elsker hun ikke, elske er et sterk ord så ikke finn på å si det til før om leeeeeenge leeenge vis dere evt blir kjærester. Men ot, bare gå bort å spør om har lyst å bli med på kino med deg til fredag (viktig å ikke si "en gang") ta styringa, og vis hun sier at hun ikke kan på fredag, så ikke spør lørdag eller søndag osv. Si at hun skal si ifra til deg en dag hun kan. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Hei,Hei! Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Han kan også bare si: ''En annen gang, da?''. Jenta bør ikke ta all styringa. PS. JEG er forelsket i en i Paralell. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
dkny Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Selv om dere kyssa behøver det ikke bety at hun er interessert. Har kyssa med mange jeg ikke er interessert i å ha som kjæreste. De var jo pene og attraktive, da. Unntatt 1 som ikke var det engang, bare gjorde det for mange år siden fordi det var fest og jeg ville gjøre noe kult. Spør om kino, du. Gjest over: lag en egen tråd. Forresten tipper jeg det er du som skriver i nok tråder allerede om denne jenta i parallell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå