Stekaren Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 hey, for litt siden så var jeg på en fest hvor jeg så en av vennene mine spilte av en house-låt de hadde laget selv på festen. Den var egentlig sykt bra, og jeg hører mye på house selv og har vurdert lenge å begynne å lage musikk! Har Mac, så jeg har prøvd meg frem med Logic PRO, Garageband og har testet FL og VirtualDJ, men er det noen der ute som kunne hjulpet meg litt med hvilket program jeg burde bruke, ikke til å spille av låtene eller mixe dem, men å lage dem eller, når jeg tenker meg om, hvis du vet om et bra program for mixing, så kan du evt. slenge på det hvis du gidder ;-) og for dere som ikke skjønte hva slags musikk, så er det Progressive House, Dirty Dutch og litt Funky House jeg er ute etter å lage;-) hvis noen har lyst på noen house-anbefalinger, så er det bare å si ifra! Vil fortsatt anbefale alle å ta en titt på www.housebloggen.no ! -Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Stekaren Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 eller burde jeg heller kjøøpe meg djbord, sampler, mixer og mpc og det der isteden? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det er ett fett hvilket program du bruker. FL studio er vel det enkleste programmet å bruke, vil jeg tro. Hvertfall til ditt formål. Og hva skal du med djbord, sampler, mixer og mpc og det der om din intensjon er å produsere musikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå