ekl1tz Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Lurer på hva som er den hurtigste måten å få tak i spillet på release dagen? Jeg har nesten alltid møtt pre-ordra en kopi på butikken som jeg da seinere har henta rundt kl 12 på natta, med kø og hele pakka. Renger med at det er den raskeste måten? Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Visst det er som starcraft 2 , som det somregel er pga begge spilla er fra blizzard , så er det mulig å kjøpe det over hjemme siden dis og laste ned spillet der fra litt før datoen, sånn at det bare blir å logge inn 07.12.10 Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det beste og raskeste er å bruke online butikker som gamersloot.net. Der får du cdkey tilsendt på mail dagen før release, samt mulighet til å laste ned spillet fra dem (via torrent). Lovlig butikk. Brukte dem når WOTLK skulle komme. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kan bekrefte denne siden, er heilt okey, har kjøpt Aion, masse gametime osv, deler med en kompis så han har kjøpt også mye så den skal være veldig bra. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Vet ikke om jeg helt tar sjansen. Jeg har som regel uflaks når det teller mest. Har fått en kamerat til å gi meg plass først i køen på releasedagen så får håpe at det pluss veldig lite søvn kan gi meg et håp om realm first 85 hunter. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Halvveis kupper denne her litt jeg. Fetteren min er ute etter TBC og WOTLK, og jeg ser at de selger EU TBC til $9,00US - altså rundt 50,- kroner. Stemmer dette virkelig? Vi var rundt omkring på alt som kan krype og gå av Game, Gamestop, Elkjøp, Expert, Spaceworld m.m. i Drammensområdet, og da fant vi det ikke billigere enn 119,- kr. Link: https://gamersloot.net/catalog/product_info.php?cPath=133_130&products_id=1537 Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det stemmer. Helt legit side! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå