largem Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 jeg er sånn at når det er en jente jeg liker, kan jeg godt prøve å holde øyekontakt og smile til henne og og se på hun med litt lekent blikk. men dette har jo posetive og negative utsalg .p forskjellige personer. hva syntes dere jenter om øyekontakt som flørting oh for å vise at man er interresert? og hvordan er dere med øyekontakt når dere liker en gutt ? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Dang, har aldri hatt jenter som smiler tilbake, men det har jo blitt noe ut av det så kanskje.. Lenke til kommentar
Gjest Jente Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg kan bare snakke av egen erfaring, men jeg synes øyekontakt er den beste måten å flørte på! Når en gutt fanger blikket mitt og holder det, så blir jeg mo i knærne. Det jeg elsker med det er at det både er veldig subtilt og kan tolkes på mange måter, samtidig som det også er veldig direkte og personlig. Hvis jeg liker gutten nogenlunde så er det kjempedeilig å blikkflørte, men om jeg synes han er ekkel eller er redd for å gi signaler om interesse, når jeg ikke er interessert kan jeg føle at intense blikk kan bli litt skummelt og ubehagelig. Men som regel er det bare å kjøre på! Om jeg er interessert i en gutt så er blikkontakt min viktigse venn. Jeg sender små blikk, ser opp, ser ned, ser opp. Eller jeg holder blikket leeenge og smiler. Hva tenker du om dette? Hvor lenge er lenge øyekontakt. Var en gutt jeg møtte på fest her om dagen, han holdt sikkert blikket mitt i mange sekkunder om gangen, selv når vi ikke snakke. Er det et tegn på interesse? Lenke til kommentar
largem Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg kan bare snakke av egen erfaring, men jeg synes øyekontakt er den beste måten å flørte på! Når en gutt fanger blikket mitt og holder det, så blir jeg mo i knærne. Det jeg elsker med det er at det både er veldig subtilt og kan tolkes på mange måter, samtidig som det også er veldig direkte og personlig. Hvis jeg liker gutten nogenlunde så er det kjempedeilig å blikkflørte, men om jeg synes han er ekkel eller er redd for å gi signaler om interesse, når jeg ikke er interessert kan jeg føle at intense blikk kan bli litt skummelt og ubehagelig. Men som regel er det bare å kjøre på! Om jeg er interessert i en gutt så er blikkontakt min viktigse venn. Jeg sender små blikk, ser opp, ser ned, ser opp. Eller jeg holder blikket leeenge og smiler. Hva tenker du om dette? Hvor lenge er lenge øyekontakt. Var en gutt jeg møtte på fest her om dagen, han holdt sikkert blikket mitt i mange sekkunder om gangen, selv når vi ikke snakke. Er det et tegn på interesse? jeg kan hvertfall se på en jente lenge og prøve å holde blikket hennes sikkert 20 sekunder, hvis det passer sånn, passer på at det ikke skal bli creepy:P Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg kan bare snakke av egen erfaring, men jeg synes øyekontakt er den beste måten å flørte på! Når en gutt fanger blikket mitt og holder det, så blir jeg mo i knærne. Det jeg elsker med det er at det både er veldig subtilt og kan tolkes på mange måter, samtidig som det også er veldig direkte og personlig. Hvis jeg liker gutten nogenlunde så er det kjempedeilig å blikkflørte, men om jeg synes han er ekkel eller er redd for å gi signaler om interesse, når jeg ikke er interessert kan jeg føle at intense blikk kan bli litt skummelt og ubehagelig. Men som regel er det bare å kjøre på! Om jeg er interessert i en gutt så er blikkontakt min viktigse venn. Jeg sender små blikk, ser opp, ser ned, ser opp. Eller jeg holder blikket leeenge og smiler. Hva tenker du om dette? Hvor lenge er lenge øyekontakt. Var en gutt jeg møtte på fest her om dagen, han holdt sikkert blikket mitt i mange sekkunder om gangen, selv når vi ikke snakke. Er det et tegn på interesse? Vell hvis jeg ser på en jente i mer enn 2 sekunder er det en av to mulige grunner: 1. Du er drit stygg eller spesiell som trekker oppmerksomhet. 2. Du er digg Hvorfor ellers skulle jeg gidde å stirre en person i øynene? Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Jeg kan bare snakke av egen erfaring, men jeg synes øyekontakt er den beste måten å flørte på! Når en gutt fanger blikket mitt og holder det, så blir jeg mo i knærne. Det jeg elsker med det er at det både er veldig subtilt og kan tolkes på mange måter, samtidig som det også er veldig direkte og personlig. Hvis jeg liker gutten nogenlunde så er det kjempedeilig å blikkflørte, men om jeg synes han er ekkel eller er redd for å gi signaler om interesse, når jeg ikke er interessert kan jeg føle at intense blikk kan bli litt skummelt og ubehagelig. Men som regel er det bare å kjøre på! Om jeg er interessert i en gutt så er blikkontakt min viktigse venn. Jeg sender små blikk, ser opp, ser ned, ser opp. Eller jeg holder blikket leeenge og smiler. Hva tenker du om dette? Hvor lenge er lenge øyekontakt. Var en gutt jeg møtte på fest her om dagen, han holdt sikkert blikket mitt i mange sekkunder om gangen, selv når vi ikke snakke. Er det et tegn på interesse? Vell hvis jeg ser på en jente i mer enn 2 sekunder er det en av to mulige grunner: 1. Du er drit stygg eller spesiell som trekker oppmerksomhet. 2. Du er digg Hvorfor ellers skulle jeg gidde å stirre en person i øynene? Hvis jeg ser ei jente som er dritstygg, så tenker jeg alltid "nei" inni meg, og ser bort etter mindre enn et halvt sekund. Skjønner ikke hvorfor du vil studere ei som du ikke liker. Hvis jeg ser på ei jente i mer enn 2-3 sekunder er det fordi jeg synes hun er interessant og/eller tiltrekkende, eller fordi det har seg sånn at jeg fører en samtale med henne. Endret 8. oktober 2010 av MækkTævvish Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvis jeg ser ei jente som er dritstygg, så tenker jeg alltid "nei" inni meg, og ser bort etter mindre enn et halvt sekund. Skjønner ikke hvorfor du vil studere ei som du ikke liker. Hvis jeg ser på ei jente i mer enn 2-3 sekunder er det fordi jeg synes hun er interessant og/eller tiltrekkende, eller fordi det har seg sånn at jeg fører en samtale med henne. Det er to typer personer som fanger blikket til personer, de pene og de stygge. De helt normale som ikke skiller seg ut noen vei, går rett forbi. Jeg sliter selv med at jeg ser litt for mye på stygge person, ofte har jeg fått flørtende blikk tilbake pga de har missforstått min interesse Når det gjelder øyekontakt, så er dette den beste inngangs billetten du kan bruke/få. Får du øyekontakt, gjerne flere og et smil. Er det bare å gå bort og snakke med dama/gutten. Men pass på at det ikke blir stirring/ekkelt. La blikket vandre litt og husk å ha glimt i øyet/smil, gjerne se litt sjenert bort mens du smiler hvis du får kontakt første gang. Works like a charm! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Jeg kan bare snakke av egen erfaring, men jeg synes øyekontakt er den beste måten å flørte på! Når en gutt fanger blikket mitt og holder det, så blir jeg mo i knærne. Det jeg elsker med det er at det både er veldig subtilt og kan tolkes på mange måter, samtidig som det også er veldig direkte og personlig. Hvis jeg liker gutten nogenlunde så er det kjempedeilig å blikkflørte, men om jeg synes han er ekkel eller er redd for å gi signaler om interesse, når jeg ikke er interessert kan jeg føle at intense blikk kan bli litt skummelt og ubehagelig. Men som regel er det bare å kjøre på! Om jeg er interessert i en gutt så er blikkontakt min viktigse venn. Jeg sender små blikk, ser opp, ser ned, ser opp. Eller jeg holder blikket leeenge og smiler. Hva tenker du om dette? Hvor lenge er lenge øyekontakt. Var en gutt jeg møtte på fest her om dagen, han holdt sikkert blikket mitt i mange sekkunder om gangen, selv når vi ikke snakke. Er det et tegn på interesse? Vell hvis jeg ser på en jente i mer enn 2 sekunder er det en av to mulige grunner: 1. Du er drit stygg eller spesiell som trekker oppmerksomhet. 2. Du er digg Hvorfor ellers skulle jeg gidde å stirre en person i øynene? Hvis jeg ser ei jente som er dritstygg, så tenker jeg alltid "nei" inni meg, og ser bort etter mindre enn et halvt sekund. Skjønner ikke hvorfor du vil studere ei som du ikke liker. Hvis jeg ser på ei jente i mer enn 2-3 sekunder er det fordi jeg synes hun er interessant og/eller tiltrekkende, eller fordi det har seg sånn at jeg fører en samtale med henne. Ja når jeg tenker meg om ser jeg ikke stygge jenter inn i øynene, men kan gjerne stirre på dem i et par sekunder hvis de ser spesielt latterlige ut. Endret 8. oktober 2010 av MrLG Lenke til kommentar
nnys Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Etter min mening, så er øyekontakt (samtidig som du smiler litt i noen få sekunder), en av de beste måtene å vise at du liker vedkommende på. Liker det! Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Varierer tydeligvis litt med hvordan folk bruker blikket på folk. Men jeg prøver aldri å holde blikket med folk jeg ikke kjenner, egentlig. Jeg ser alltid bort med en gang, slik at folk ikke skal tenke at jeg er rar og stirrer på dem ... Når det kommer til det med øyekontakt som flørting, så har jeg aldri tenkt på det slik før. Skal prøves ut så snart denne dumme ferien er over! (dum fordi jeg har måttet kaste bort 4 dager på en tur til london med foreldrene mine, og fordi jeg, nå som jeg er hjemme, må hjelpe dem med å sette opp nye vegger i huset(som er ekstrrrremt tidskrevende[off topic/])) Endret 8. oktober 2010 av MækkTævvish Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hold øyekontakt litt lenger enn hva som er normalt, men ikke stirr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå