fatboy130 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Heisan Er på utkikk etter Lian Li PC-XB01, noen som har en til salgs eller noe tips om hvor man kan skaffe seg en. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Tja, her kanskje? http://www.netshop.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=108000&ref=prisjakt Ser dog ikke ut som om noen butikker har den på lager for tiden... Endret 8. oktober 2010 av Habitats Lenke til kommentar
fatboy130 Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja, ser at netshop har på siden sinne, men tviler på at de noen gang kommer til å få den inn etter som Lian Li har Stopp produksjonen av kassa. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvorfor vil du ha den? Kjøp heller nye Xbox 360 slim. Da får du større harddisk, stillegående og du slipper å ødelegge garantien. Lenke til kommentar
fatboy130 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 ja hadde nok vært lettest å kjøpe seg den ny slim utaven. Men jakter vidre på Lian li så lenge, men blir vel kansje til ny slim vist det kommer noe bra tilbud runt jul tider. Håper bare det kommer en 3rd party HDD adapter eller no til ny slim slik at jeg kan beholde min gamle 120gb disk. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Igjen, hvorfor? Det er bare til å kopiere det du trenger over på en USB-disk så kan du overføre det du har til neste Xbox 360. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg hadde også vært svært interessert i et sånt kabinett. Er det noen som vet noe om hvor man kan få tak i et brukt et? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå